zondag 12 oktober 2014

Diary en planning #18

Hoi,
Vandaag heb ik weer een artikel voor jullie. Het derde artikel deze week! Dat is lang geleden dat ik een keer 3 artikelen per week precies om 12 uur online heb gehad. Maar het is mij gelukt! Terwijl het deze week best wel een drukke week was. Lees maar snel verder!

Diary van  6 tot 12 oktober:
Maandag: Maandag was eigenlijk de enige "normale" dag deze week. Ben gewoon naar school geweest. Heb een s.o van mens & maatschappij (cijfer: 8,7) en Duits (cijfer: 8,2) gehad. Voor de rest niet veel gedaan.
Dinsdag: Dinsdag ben ik naar school geweest (wat een verrassing). Alleen hebben we normaal na de pauze twee uur gym, maar de lerares van gym was ziek dus hadden we geen gym. In plaats daarvan hadden we het eerste uur studieles en het tweede uur Nederlands. Daarna was ik vrij!
Woensdag: Woensdag ben ik niet echt naar school geweest. We hadden namelijk een speciaal evenement op school. Ik ga jullie er niet meer over vertellen want alleen mijn school organiseert zo iets en dan zouden sommige mensen kunnen weten waar ik op school zit en dat hou ik liever privé.
Donderdag: Donderdag was ik jarig!! Overdag ben ik natuurlijk gewoon naar school geweest. Ik had een proefwerk van nask (natuur- en scheikunde) (cijfer: 8,7). En normaal gesproken hebben we altijd het laatste uur Nederlands, maar omdat we dat dinsdag al hadden gehad waren we dit uur vrij. En dat kwam weer mooi uit op mijn verjaardag! Mijn oma kwam namelijk en we zijn met zijn allen uit eten geweest. Het was super gezellig!!
Vrijdag: Vrijdag ben ik weer gewoon naar school geweest. Niets boeiends gebeurd. Thuis heb ik nog naar expeditie Robinson gekeken. En de rest van de tijd heb ik achter mijn mobiel en de computer gezeten.
Zaterdag: Zaterdag ben ik eerst naar paardrijden geweest (voor de eerste keer in 4 weken) en daarna had ik mijn poolparty!!! Het was zo leuk en gezellig!!! 's Avonds heb ik nog met mijn moeder naar Holland's got talent gekeken.
Zondag: Zondag heb ik bijna de hele dag aan mijn blog gewerkt. Dat komt doordat ik twee artikelen moest maken.

Foto's:
Dinsdag:
 Bij plant en dier moeten we weer een straatje maken. Echt dood saai. En mijn straatje was dan ook nog helemaal niet af.

Donderdag:
  Jeeej, heb wifi op school! Kan eindelijk muziek op YouYube luisteren!

Vandaag kreeg ik mijn project van techniek terug. We moesten namelijk een doosje en een kwartet spel maken. Ik heb er een 8,3 voor gekregen.

Vrijdag:
Vandaag kreeg ik mijn cijfer van biologie terug. Een 9,2 jeeeej!

Volgende week (vakantie):

Maandag: Niets boeiends
Dinsdag: Misschien naar de dierentuin (als het niet regent)
Woensdag: Niets boeiends
Donderdag: Mam jarig! Naar het ziekenhuis en boodschappen doen en 's avonds eten we chocoladefondue.
Vrijdag: Niets boeiends
Zaterdag: Paardrijden en naar mijn oma.
Zondag: Niets boeiends

Planning:
Moet ik dit er eigenlijk nog wel bij zetten? Jullie weten nu toch wel dat er elke woensdag en vrijdag (en in vakanties maandag er nog bij) een normaal artikel online komt. En op zondag een diary. Dus dit hoef ik er, denk ik, niet elke week meer bij te zetten, toch?

Dit was het dan weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie deze diary en planning leuk vonden. Laat ook zeker weten wat je er van vond en of je zelf nog dingen hebt gedaan. Tot morgen. XXX Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten