zondag 2 november 2014

Diary en planning #19

Hoi,
Vandaag heb ik weer een diary en planning voor jullie. Deze week is er niet veel boeiends gebeurd. Maar toch deel ik het met jullie. Veel lees plezier!

Diary van 27 oktober tot en met 2 november:
Maandag: Maandag ben ik gewoon naar school geweest. Heb een proefwerk van Duits gehad (cijfer 9,7). Maar voor de rest is er niet veel gebeurd.
Dinsdag: Dinsdag ben ik ook gewoon naar school geweest. Ik had afgesproken met een vriendin om na school te gaan shoppen, maar ze was ziek dus ging dat niet door. Jammer!
Woensdag: Woensdag ben ik ook gewoon naar school geweest. Echt helemaal niets boeiends gebeurd.
Donderdag: Donderdag ben ik ook naar school geweest. Vandaag hadden we een s.o van nask (natuurkunde en scheikunde). Dezelfde als vorige week. Er was namelijk iets fout gegaan dus moesten we hem opnieuw maken. Voor sommige kinderen was dat wel handig, als je de vorige keer een 5 had en nu een 8 hebt. Maar ik had vorige keer een 8,7 en deze keer waarschijnlijk ook (of lager) want er is niets aan mijn cijfer veranderd.
Vrijdag: Vrijdag ben ik ook naar school geweest. Vandaag kreeg ik mijn rooster van volgende week te zien. Die is namelijk wat anders dan de 'normale' weken. Volgende week zijn er namelijk heel veel docenten afwezig. Dus zijn er veel veranderingen. Ik heb bijvoorbeeld vrijdag maar twee uur les. Thuis heb ik nog naar expeditie Robinson gekeken en pizza gegeten.
Zaterdag: Zaterdag ben ik naar paardrijden geweest. We gingen vandaag zonder zadel rijden en dat was heel leuk (was wel steeds super bang dat ik er af zou vallen). Daarna ben ik naar mijn oma gegaan. We wilden een film gaan ophalen om die vanavond te gaan kijken maar de bieb was dicht. Balen.
Zondag: Zondag heb ik de hele dag thuis gezeten. Niets boeiends gedaan.


Foto's:
Maandag:
Vandaag ben ik met bvo bezig geweest met kleien. Dat nog best wel moeilijk was...

Dinsdag:
Vandaag moesten we bollen planten. Dat was heel leuk.

Woensdag:
Wat moet ik toch veel troep mee sjouwen. Zucht...

Ja. de herfst is nu echt begonnen.

Dit is hoe ik mijn pauze's doorbreng. In de kleedkamer chillen met mijn vriendin, met muziek en chocolade. I love it!

Donderdag:
Laatste uur... Aan mijn boekverslag werken.

En daarna muziek luisteren! Leuk nummer dit! Dit is de link, luisteren!

Vrijdag:
Weekend! Relax!

Zaterdag:
Leuk hoor in een whatsapp groep zitten. Dan staat je mobiel standaard vol met foto's waarbij je je afvraagt waarom dat nou weer verstuurd moet worden via whatsapp! 

Volgende week:
Maandag: School + proefwerk Duits
Dinsdag: School
Woensdag: School + tussenuur
Donderdag: School + laatste uur vrij
Vrijdag: Twee uur school = uitslapen
Zaterdag: Paardrijden en naar mijn oma
Zondag: Thuis zitten.

Planning:
Maandag: Niets
Dinsdag: Niets
Woensdag: Leuke muziek in november
Donderdag: Niets
Vrijdag: Sleep tips
Zaterdag: Niets
Zondag: Diary en planning

Dit was het dan weer voor deze week. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. Laat zelf ook weten of je nog wat leuks hebt gedaan deze week. Tot woensdag. XXX Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten