woensdag 31 december 2014

Music of the month #2: november en december

Hoi,
Sorry dat ik zo lang niets van mij heb laten horen. Eerst had ik geen tijd omdat ik thuis alleen maar bezig was al mijn huiswerk te maken en te leren voor proefwerken. Ook had ik het schoolfeest! Wat trouwens heel leuk was! Maar helaas zijn er ook minder leuke dingen in het leven. Zoals ziek zijn bijvoorbeeld. En ja, je raad het vast al, ik was ziek. En ja, als je ziek in bed ligt, kan je ook niet echt artikelen maken. Dus omdat er zolang geen artikel online is gekomen, is er ook geen Music of the month van november online gekomen. En omdat we nu al aan het eind van december zitten, heeft het denk ik ook weinig zin om dat nog te doen. Daarom heb ik de Music of the month van november en december maar samen in een artikel gedaan. En omdat het twee maanden zijn, ook 2 keer zoveel nummers (20 dus). Veel lees en luister plezier!

Als eerste wil ik ff zeggen dat ik (bijna) al mijn muziek luister via Spotify. Dit is een programma waarmee je muziek kan luisteren op je computer en mobiel. Op de computer kost het geen geld. En op je mobiel eigenlijk ook niet, alleen als je een betere versie wilt, kun je die kopen en dat kost dan wel geld. Op Spotify kan je niet alleen muziek luisteren, je kan ook afspeellijsten maken. Deze functie gebruik ik zelf ook heel vaak. Voor de mensen die Spotify ook gebruiken, heb ik een afspeellijst gemaakt met de nummers die ik in dit artikel ga bespreken. Dat lijkt mij wel wat handiger, toch? Oké, dacht ik. Ik ga die afspeellijst in dit artikel zetten. Maar hoe doe je dat?? Ik heb toch echt reclame gezien waarin stond dat het kon. Mocht iemand weten hoe je zo'n afspeellijst in je artikel kan zetten, laat dat alsjeblieft weten!


  1. Example - Kickstarts




2. AronChupa - I'm an Albatraoz


3. Freanch Montana - Pop That
  

4. Will.i.am - Feelin Myself


5. Jebroer - Een mens


6. Chris Brown - Beautiful people


7. M.I.A - Y.A.L.A

8. DEV - Bass Down Low



9. The Cataras - Alcohol Remix



10. Jebroer - Miljoenen



11. Lana Del Rey - Summertime Sadness



12. JAY Z - Ni**as in Paris


13. Redfoo - New thang


14. Calvin Harris - Blame


15. Kraantje Pappie - Mijn nacht


16. DEV - In My Trunk


17. A$AP Rocky - F**kin' Problems


18. T-pian - Booty Wurk


19. Cris Cab - Loves Me Not


20. EZG - Executie

Dit was het artikel dan weer voor deze keer. Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden. Laat ook vooral weten wat jullie ervan vonden. En welk liedje jullie het leukst vinden. Er gaat denk ik wel iets veranderen in mijn blog schema. Wat precies dat laat ik jullie vrijdag horen. Maar een ding is zeker: ik ga nog lang niet stopen met bloggen, want ik vind het veel te leuk! Tot vrijdag. XXX Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten