zondag 23 november 2014

Diary en planning #22

Hoi,
Vandaag heb ik weer een diary en planning artikel voor jullie. Enjoy!

Diary van 17 t/m 23 november:
Maandag: Maandag was een hele normale schooldag. Niets boeiends gebeurd behalve dan dat ik eerder vrij was.
Dinsdag: Dinsdag heb ik 's ochtends de diertjes weer gevoerd (ratten, muizen en cavia's). Wat weer heel leuk en gezellig was! Daarna hadden we gym. Waarbij het tweede uur gym (we hebben altijd twee uur gym) uitviel en ik dus weer eerder vrij was. Normaal ga ik dan met een busje naar het station, waar ik de trein kan nemen of naar mijn oma kan lopen. Maar omdat ik dan nog een half uur moest wachten, ben ik maar gaan lopen. Wat ongeveer ook een half uur duurde want ik kwam om dezelfde tijd op het station aan als het busje.
Woensdag: Woensdag was ook een hele normale dag. Ik had een proefwerk van Nederlands en wiskunde. Voor de rest niets boeiends gebeurd.
Donderdag: Donderdag was ik alweer een uur eerder vrij! Voor de rest niets gebeurd.
Vrijdag: Vrijdag ben ik eerst naar school geweest. En daarna heb ik naar expeditie Robinson gekeken. 's avond heb ik nog samen met mijn moeder naar het tweede deel van de Twilight saga gekeken. Namelijk New Moon! Echt een aanrader!
Zaterdag: Zaterdag ben ik eerst naar paardrijden geweest en daarna naar mijn oma. 's avonds heb ik naar het tweede deel van The Hunger Games gekeken. Ook echt een aanrader!
Zondag: Zondag heb ik gewoon de hele dag thuis gezeten en lekker gerelaxt.

Foto's:
Maandag:
 Vroeg vrij zijn is leuk. Maar een half uur op de trein zitten wachten niet!

 Bij Nederlands heeft een vriendin van mij, mijn haar gevlochten. Wat vinden jullie ervan?

Donderdag:
 Ons zit-plekje in de pauze.

Vrijdag:
 Flikken Maastricht kijken!

Volgende week:
Maandag: School
Dinsdag: School en naar mijn oma
Woensdag: School
Donderdag: School
Vrijdag: School en schoolfeest!!!!!!!!!!!
Zaterdag: Paardrijden en naar mijn oma.
Zondag: Thuis zitten en relaxen!

Planning:
Maandag: Niets
Dinsdag: Niets
Woensdag: Tips om te doen tijdens een momentje me-time
Donderdag: Niets
Vrijdag: Whats op my phone?
Zaterdag: Niets
Zondag: Diary en planning

Dit was het dan weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie het weer een leuk artikel vonden. Laat ook vooral weten wat je er van vond en of je zelf nog iets leuks hebt meegemaakt. Tot woensdag. XXX Saskia

3 opmerkingen: