woensdag 12 november 2014

Hoe maak ik mijn blog planning?

Hoi,
Vandaag heb ik weer een artikel voor jullie. Ik ga jullie mijn blog planning laten zien. Vroeger (toen ik weer naar school ging na de vakantie) ging het niet zo goed met mijn blog (3 weken lang alleen maar een 'diary en planning' artikel vind ik nou niet bepaald goed), maar de laatste paar weken gaat het heel wat beter. Gewoon weer 3 artikelen per week online! Daarom wou ik graag mijn blog planning met jullie delen. Hopelijk hebben jullie er wat aan. Veel lees plezier!


Benodigdheden:
1. Schrift
2. Pen
3. Markeerstift
4. Tip-ex (noodzakelijk bij mij, ik maak zo veel fouten)
5. Liniaal (hoeft niet, maar gebruik ik wel)
6. Agenda (gebruik ik om de datums in op te zoeken)











Stap 1:
Ik begin altijd met boven mijn planning de maand op te schrijven. Het hoeft niet, ikzelf vind het gewoon makkelijk om zo iets terug te vinden.

Stap 2:
 Dan schrijf ik alle datums op van de dagen dat er een artikel online moet.

Stap 3:
 En dan schrijf ik al mijn artikelen op die al vast staan. Mijn 'diary en planning' artikel dus.

Stap 4:
  Dan schrijf ik alle andere artikelen op.

Stap 5:
 

















Dan ga ik drie kolommen maken. Een met 'getypt'. Een met 'gecontroleerd'. En een met 'geplaatst'. Als ik dat onderdeel dan heb gedaan, zet ik in die kolom een kruisje.

En als het artikel online staat markeer ik het artikel.

Stap 6:
Als allerlaatste maak ik nog een kolom met 'niet op tijd af'. Hopelijk heb ik deze kolom voor niets gemaakt.

Dit was het artikel dan weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie het artikel leuk vonden. Als jullie zelf nog tips hebben voor een goede blog planning, laat die dan vooral bij de reacties weten. Tot vrijdag. XXX Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten