woensdag 19 november 2014

Test #6: Ben jij een engel of een duivel?

Hoi,
Vandaag heb ik weer een test voor jullie. Deze keer over of jij een engel of een duivel bent. Veel lees plezier!

De bedoeling:
Beantwoord de vragen, tel je score op en kijk onderaan of jij een engel of een duivel bent.

De vragen:
1. Van welke soort muziek hou je?
A. Muziek die mij happy maakt.
B. Gewoon muziek...
C. Hardcore en rap!

2. Wat doe je als je (veel) geld vindt op straat.
A. Naar de politie brengen
B. Ligt eraan hoeveel het is. Als het niet heel veel is, geef ik het waarschijnlijk aan een vriendin die niet zo veel te besteden heeft of aan een goed doel.
C. Het zelf houden! Ben niet gek!


3. Wat doe je als iemand een irritante opmerking over jou maakt.
A. Vragen waarom hij/zij dat zegt. Ik heb toch niets fout gedaan?
B. Je maakt een opmerking die nog veel irritanter is. Ben niet helemaal gek!
C. Hem/haar in elkaar slaan! Wat denkt hij/zij wel niet? Met mij valt niet te spotten!

4. Je hebt je huiswerk niet gemaakt en de docent komt het nakijken. Wat doe je?
A. Zegt eerlijk dat je er niet aan hebt gedacht. En accepteert je straf.
B. Bedenkt een smoesje. Voor een keer kan dat toch wel?
C. Schrijft het super snel over van je vriendin.


5. Wat doe je als je je zin niet krijgt.
A. Accepteert het. Je kan niet altijd je zin krijgen...
B. Blijft de hele tijd door zeuren tot je je zin krijgt.
C. Wordt boos! Begint met stoelen te gooien tot je je zin krijgt!


6. Heb je ooit wat gestolen?
A. Natuurlijk niet!!
B. Snoepje uit de winkel, eurootje van mama of een pen van een vriendin, dat is toch niet echt stelen?
C. Uhh, best wel vaak...

7. Hoe ziet jouw kamer eruit?
A. Heel veel kussens, mooie posters van lieve diertjes en helemaal roze.
B. Gewoon zoals elke kamer.
C. Zwart.

8. Wat doe je als je gaat chillen met je friends?
A. Koekjes bakken, filmpje kijken of lekker gezellig kletsen.
B. Ons vervelen... We weten nooit echt wat we moeten doen.
C. Op straat rondhangen met keiharde muziek, overlast bezorgen en meer van dat soort dingen.


9. Iemand wil een potlood van je lenen. Wat doe je?
A. Tuurlijk! Waarom niet?
B. Ligt eraan wie het is. Als het diegene is die altijd alles kwijtraakt/sloopt dan liever niet.
C. Mijn potlood. Diegene moet maar voor zijn eigen spullen zorgen.

10. Je hebt niet geleerd voor een moeilijke toets. Wat doe je?
A. Maakt de toets gewoon en hoopt dat je toch een goed cijfer krijgt.
B. Spiekt een beetje. Anders krijg ik weer gezeur met mijn ouders en daar heb ik niet echt zin in.
C. Zorg ik dat ik naast de slimste persoon van de klas zit en schrijf ik alles klakkeloos over.

Mijn antwoorden:
1. C, natuurlijk!
2. A, ligt er ook aan hoeveel het is natuurlijk.
3. B, ben niet helemaal gek!
4. B, maar ik denk niet echt dat dat vaak gaat gebeuren.
5. B, meestal wel, haha.
6. A, niet dat ik weet in ieder geval.
7. B, gewoon.
8. B, tja.
9. A, om een potlood doe ik niet zo moeilijk. Als ik zelf geen potlood bij de hand heb, vind ik het ook super irritant als niemand mij een potlood wil geven.
10. A, maar ook dit zal niet zo snel voorkomen.


Mijn type: Een engel die soms stout is.




De type´s:

Het meeste A: Engel
Jij bent een echte engel. Je hebt alles voor anderen over en aan liegen/spieken doe je niet. Heel goed!

Het meeste B: Een engel die soms stout is
Jij bent meestal wel een engel maar soms doe je toch nog dingetjes die niet mogen. Maar ja, een keertje een leugentje voor bestwil is nou ook niet zo'n probleem.


Het meeste C.: Duivel
Jij bent echt geen lieverdje. Jij doet alles wat niet mag. Foei! Jij liegt best wel vaak en de keren dat jij iets gestolen hebt zijn niet meer op 1 hand te tellen. Oeps..

Dit was het dan weer voor deze keer. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. Laat ook weten wat voor type jij bent, daar ben ik wel benieuwd naar. Tot vrijdag. XXX Saskia

1 opmerking:

  1. 1. A
    2. C
    3. B.
    4. A.
    5. B
    6. A
    7. C
    8. A
    9. C
    10. A

    Ik ben een engel, maar dat wist je allang.

    BeantwoordenVerwijderen