zondag 16 november 2014

Diary en planning #21

Hoi,
Vandaag heb ik weer een diary en planning artikel voor jullie. Veel lees plezier!

Diary van 10 t/m 16 november
Maandag: Maandag ben ik gewoon naar school geweest. Ik kreeg mijn cijfer van Duits terug. Een 8,3 (waarmee mijn gemiddelde nu op een 8,5 staat) waar ik super blij mee ben. Voor de rest is er maandag niet veel gebeurd.
Dinsdag: Dinsdag hebben we 's ochtends plant & dier gehad. Moesten we een plant stekken, best wel leuk. Na de pauze hadden we gym (weer gezellig met een vriendin heen gelopen) en dit keer gingen we badmintonnen. We moesten in een groepje (van 4) tegen elkaar. Was heel leuk (ben wel laatste geworden). Daarna heb ik mij gek gehaast om de bus deze keer niet te missen. Thuis moest ik meteen naar de beugelarts. Toen ik 's avonds weer thuis kwam heb ik de hele avond zitten leren voor mijn bio proefwerk van woensdag.
Woensdag: Deze dag heb ik al uitgebreid beschreven in een apart artikel. Klik hier om dat artikel te lezen.
Donderdag: Donderdag hebben we een proefwerk van nask (natuur- scheikunde) gehad. Ik heb een 9,4 gehaald!!! Voor de rest heb ik donderdag niet veel gedaan.
Vrijdag: Vrijdag heb ik een dictee van Nederlands gehad (cijfer 10). Thuis heb ik weer naar expeditie Robinson gekeken. Voor de rest heb ik niet echt veel gedaan.
Zaterdag: Zaterdag ben ik 's ochtends naar paardrijden geweest. Daarna ben ik naar mijn oma geweest. En thuis heb ik naar de hunger games gekeken.
Zondag: Zondag heb ik lekker de hele dag gerelaxt! Niets boeiends gedaan.

Foto's:
Maandag:
Op school aan mijn blog werken!

Zo mooi die zon!

Dinsdag:
Een voordeel aan de herfst: de mooie luchten 's avonds. I love it! 

Vrijdag:
 Naar flikken Maastricht kijken. Leuk!

Zaterdag:
Nog een voordeel aan de herfst! De paddenstoelen, ook mooi!

Volgende week:
Maandag: School en lootjes trekken.
Dinsdag: School en 's middags naar mijn oma
Woensdag: School en wiskunde/Nederlands proefwerk (je mag geen twee proefwerken op een dag hebben en wat hebben we? Twee proefwerken op een dag, grrr.)
Donderdag: School en laatste uur vrij
Vrijdag: School en expeditie Robinson kijken
Zaterdag: Paardrijden en naar mijn oma
Zondag: Relaxen en uitslapen!

Planning:
Maandag: Niets
Dinsdag: Niets
Woensdag: Test: engel of duivel?
Donderdag: Niets
Vrijdag: Tips voor een momentje me-time
Zaterdag: Niets
Zondag: Diary en planning

Dit was het dan weer voor deze week. Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden. Laat ook vooral weten wat je er van vond en of je zelf nog iets leuks hebt meegemaakt deze week. Tot woensdag. XXX Saskia

2 opmerkingen:

  1. Wtf is dit voor kut blog! Het is zo iritant en onoverzichtelijk! Ps wil je je gezicht eens laten zien miss word de site daardoor leuker en hoeveel mensen zullen dit leuk vinden???? Je moet iets doen met bekende bloggers zoals jiamy van lifesplash mascha van beautygloss en fatima en youssra van lovemylifeblog en vera van veracammila en teske van teskuhhh maargoed of je dat lukt ik ben wel benieuwd welke jij leuke blogs vind in dit lijstje en andere liefs larissa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wtf is dit voor kut reactie! Ik volg dit blog al een hele tijd en ik vind het helemaal niet irritant of onoverzichtelijk. Het is gewoon leuk. En waarom zou ze haar gezicht moeten laten zien? Niet iedereen vindt het leuk om zichzelf over het hele internet te showen. En ze moet helemaal niets. Dus ook niet iets doen met bekende bloggers, waarom eigenlijk? Volgens mij wil ze gewoon artikelen schrijven, meer niet. En waarom zou dat niet mogen? En waarom lees je dit blog eigenlijk als je er toch niets aan vindt. Dan kun je beter je tijd besteden aan het lezen van blogs die volgens jou wel leuk zijn en de schrijfster van dit blog met rust laten.
      Liefs Crista

      Verwijderen