zondag 9 november 2014

Diary en planning #20

Hoi,
Vandaag heb ik weer een diary en planning voor jullie. Vandaag met iets minder foto's. Er is gewoon niet veel gebeurd waar ik een foto van kon maken. Toch veel lees en kijk plezier!

Diary van 3 t/m 9 november!
Maandag: Maandag ben ik gewoon naar school geweest. Ik had een proefwerk van Duits (nog geen cijfer gekregen). Voor de rest is er niet echt iets boeiends gebeurd.
Dinsdag: Dinsdag ben ik ook naar school geweest. De eerste twee uur had ik plant en dier. We moesten de dieren voeren. En dat vind ik altijd heel leuk om te doen. De meiden moesten alle knaagdieren doen en die vind ik juist het leukst om te doen. Dus het was een hele leuke les! Daarna hadden we gym. Dat was wat minder leuk. We gingen namelijk verstoppertje in het donker doen. Eigenlijk wel een leuk spel. Maar er ging wat fout. We waren net twee seconden bezig en toen ging het al fout. We moesten namelijk (in het donker) ons verstoppen. Dus we rennen allemaal weg terwijl we echt helemaal niets zien. Twee jongens knallen tegen elkaar aan. De ene had een bloedneus (hij bleek gebroken), de ander gelukkig niets. Dus nee, dat was niet zo leuk.
Woensdag: Woensdag moest ik ook gewoon naar school. Ik had het 3de uur vrij, dus ben ik met een aantal klasgenoten naar de spar gegaan vlak bij school. Chips kopen, jeee. 
Donderdag: Donderdag ben ik ook gewoon naar school geweest. Er is niet echt veel gebeurd.
Vrijdag: Vrijdag moest ik pas om kwart voor 11 beginnen en was ik al om kwart voor 1 vrij. Maar twee uurtjes naar school dus. Ik had een proefwerk van mens & maatschappij, dat ik best wel makkelijk vond. Thuis heb ik patat gegeten en heb ik samen met mijn moeder naar twilight gekeken. Zo'n vette film!
Zaterdag:  Zaterdag ben ik 's ochtends naar paardrijden geweest en 's middags naar mijn oma. 's avonds heb ik samen met mijn moeder naar 'ik hou van holland' gekeken. Zaterdag was ook een vriendin van mij jarig. Nog gefeliciteerd!
Zondag: Zondag heb ik gewoon een heel relax dagje gehad. Lekker lang in bed gelegen en de rest van de dag ook niet veel gedaan.

Foto's:
Maandag:
En zo zien mijn laarzen eruit na het kleien bij bvo.

Dinsdag:
Door het ongeluk bij gym zijn we wat langer door gegaan. Daardoor hadden we de bus gemist (die we altijd nemen om op het station te komen, zodat ik mijn trein naar huis kan nemen). Dus  ik en een vriendin van mij (die ook met de trein moest) zijn gaan lopen naar het station om op tijd de trein naar huis te kunnen nemen. Maar je ziet het al op de foto. De trein reed net voor onze neus weg. Dus een half uur wachten op het station. En ook nog een paar irritante gasten (klasgenoten) die ons uitlachten omdat we de trein hadden gemist. Heel leuk, not!

Donderdag:
 Hier heb ik zo om moeten lachen. Haha!

Vrijdag:
Boekje lezen in bed, i love it.

Volgende week:
Maandag: School
Dinsdag: School en naar de beugelarts.
Woensdag: School
Donderdag: School
Vrijdag: School en expeditie Robinson kijken.
Zaterdag: Paardrijden, naar mijn oma en New moon (van de twilight saga) kijken.
Zondag: Relaxen!

Planning:
Maandag: Niets
Dinsdag: Niets
Woensdag: Artikel over hoe ik mijn blog planning maak.
Donderdag: Niets
Vrijdag: Dag uit mijn leven!
Zaterdag: Niets
Zondag: Diary en planning

Dit was het dan weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden. Laat ook vooral weten wat je er van vond en of je zelf nog leuke dingen hebt gedaan deze week. Tot woensdag. XXX Saskia

6 opmerkingen:

  1. Bah, wat een vieze laarzen! En ze waren net nieuw. Wat zonde.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Artemis,
      Nee, ze waren niet nieuw, ik had ze al een jaar. Maarja het is nog wel zonde. Gelukkig zijn ze nu weer schoon! Vandaag ga ik weer kleien, hopelijk worden ze niet weer zo'n vies.
      XXX Saskia

      Verwijderen
  2. Ik heb ook een keer verstoppertje in het donker gedaan met vrienden. Gelukkig zijn er toen geen ongelukken gebeurd. Ik heb wel ontzettend moeten lachen, want het was hilarisch

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Claudia,
      Ja, ik vind verstoppertje in het donker ook altijd heel leuk om te toen. Op mijn vorige school deden we het heel vaak. En ik vond het altijd heel leuk. Hopelijk gaan we het nog wel vaker doen en gaat het dan wel goed.
      Groetjes Saskia

      Verwijderen