vrijdag 14 november 2014

Dag uit mijn leven #1

Hoi,
Vandaag heb ik weer een artikel voor jullie. Een 'Dag uit mijn leven' artikel. Vandaag laat ik zien hoe mijn woensdag (12/11) uit deze week eruit ziet. Veel lees plezier!


Woensdag moest ik gewoon naar school. Dat betekende met de trein naar school. Het was een beetje mistig woensdag en daarom zat de trein de hele tijd te toeteren. En ik schrok steeds, haha.

De eerste twee uur had ik een test om te kijken of ik dyslectisch ben. Deze test duurde anderhalf uur. Dus ik moest nog een half uur in de kantine wachten totdat mijn klas uit de les kwam. Wachten duurt lang...

Deze eekhoorntjes hebben wij op school. Goede afleiding, haha.

En daarna gezellig met wat boys en girls buiten zitten. Waar het toch wel koud is...

 En daarna gym. Trefbal waar ik natuurlijk weer als laatste overbleef en boos word aangekeken omdat ik ook af  ben. Maar voor de rest is trefbal wel leuk. P.s: die hand komt door verveling bij toets, haha.

Daarna bio (je gek haasten bij omkleden omdat je anders niet op tijd bent). Bij bio hadden we een toets. Waar ik eerder mee klaar was en op mijn mobiel mocht.

Na bio had ik weer pauze (weer gezellig buiten gezeten met de boys en girls). Daarna had ik wiskunde (twee uur!). En daarna weer met de trein naar huis.

Twee dingen die moeilijk te fotograferen zijn: dieren en kleine kinderen. Hier probeer ik een kat die op mijn schoot zit te fotograferen. Zo schattig!

Yes, eindelijk een goede foto! Dit is hem/haar dus.


Toen ik thuis kwam heb huiswerk gemaakt (wiskunde en nask). Daarna heb ik heerlijk gegeten. Stoofpeertjes, aardappelpuree en een vegetarische schnitzel. Jammie! Daarna nog een beetje op de pc en lekker naar bed. Ook kreeg ik vandaag te horen dat er 28 november een schoofeest is! Ik verheug me er nu al op!

Dit was het artikel van deze week. Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden. Laat ook vooral weten wat je er van vond. En of je dit soort artikelen nog vaker wilt. Tot zondag. XXX Saskia

2 opmerkingen: