zondag 7 september 2014

Diary en planning #13

Hoi,
Vandaag heb ik weer een diary en planning voor jullie. Deze week ook weer met foto´s. Veel plezier!

Diary van 1 tot 7 september:
Maandag: Maandag ben ik gewoon naar school geweest en ´s middags heb ik de hele tijd op mijn mobiel gezeten.
Dinsdag: Dinsdag ben ik ook gewoon naar school geweest en ´s middags ben ik naar mijn oma geweest.
Woensdag: Woensdag ben ik ook gewoon naar school geweest. Voor de rest niet veel gedaan.
Donderdag: Donderdag ben ik ook naar school geweest. En 's middags veel huiswerk gemaakt.
Vrijdag: Vrijdag ben ik ook gewoon naar school geweest en ´s middags heb ik tv gekeken naar expeditie Robinson die ik donderdag had opgenomen.
Zaterdag: Zaterdag ben ik naar mijn oma gegaan. Niet naar paardrijden want mijn instructeur had een wedstrijd.
Zondag: Zondag had ik een paardrijbuitenrit. De rest van de dag heb ik aan mijn blog gewerkt.

Foto's:

Maandag:
Dit is zo leuk spel!! Ben er echt zo aan verslaaft.

Dit spel is ook heel leuk!

 En hier ben ik ook zo erg aan verslaafd.

Woensdag:
Moet zo veel spullen mee dat het niet eens in mijn tas past.

Donderdag:
Donderdag was het echt zo mooi weer. I love it!!

Volgende week:
Maandag: Naar school.
Dinsdag: Naar school en naar mijn oma.
Woensdag: Naar school.
Donderdag: Naar school.
Vrijdag: Naar school.
Zaterdag: Naar paardrijden en naar mijn oma.
Zondag: Uitslapen!

Planning:
Maandag: Niets
Dinsdag: Niets
Woensdag: Shoplog schoolspullen (sorry beetje laat)
Donderdag: Niets
Vrijdag: Tips hoe je beter kan slapen
Zaterdag: Niets
Zondag: Diary en planning

Dit was het weer voor deze keer. Hopelijk vonden jullie dit artikel leuk. Laat ook weten wat jullie deze week hebben gedaan, daar ben ik altijd heel erg in geïnteresseerd. Tot woensdag. XXX Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten