zondag 28 september 2014

Diary en planning #16

Hoi,
Vandaag heb ik weer een diary en planning voor jullie. Veel lees plezier!

Diary van 22 tot 28 september:
Maandag: Maandag ben ik gewoon naar school geweest. De laatste twee uur ben ik er niet geweest. Ik moest namelijk naar de beugelarts omdat er weer een stukje ijzer in mijn wang prikte.
Dinsdag: Dinsdag moest ik ook naar school. 's Ochtends hadden we een s.o over gereedschappen. Daarna zijn we weer naar gym geweest. En daarna was mijn schooldag alweer voorbij.
Woensdag: Woensdag ben ik ook weer naar school geweest. Niet veel boeiends gebeurd.
Donderdag: Donderdag ben ik ook naar school geweest. We hadden die dag veel toetsen. Als eerste hadden we bij Engels een s.o, daar heb ik een 9 op gehaald. En daarna hadden we een Nederlands proefwerk en daarvan heb ik nog geen cijfer.
Vrijdag: Vrijdag ben ik ook weer naar school geweest. Bij Nederlands hadden we weer een proefwerk. Een soort vervolg op het proefwerk van donderdag. Thuis heb ik weer naar expeditie Robinson gekeken.
Zaterdag: Zaterdag heb ik weer lekker uitgeslapen! Daarna ben ik weer naar mijn oma geweest.
Zondag: Zondag heb ik ook uitgeslapen en daarna aan mijn blog gewerkt dat niet echt goed lukte.

Foto's:
Maandag:
Maandag heb ik een dictee gehad van Nederlands. Waar ik een 8 op heb gehaald!

Dinsdag:
 Dinsdag moesten we buiten gymmen. Met 15 graden had ik daar niet echt zo zin in!

Woensdag:
 Woensdag krijg ik mijn cijfer terug van wiskunde. Mijn cijfer was een 9,8! OMG!!!!!!

Volgende week:
Maandag: School
Dinsdag: School en holland's next top model kijken.
Woensdag: School
Donderdag: School
Vrijdag: School en expeditie Robinson kijken
Zaterdag: Naar mijn oma, aan mijn blog werken en holland got talent kijken
Zondag: Uitslapen en aan mijn blog werken.

Planning:
Maandag: Niets
Dinsdag: Niets
Woensdag: Iets??
Donderdag: Niets
Vrijdag: Iets??
Zaterdag: Niets
Zondag: Diary en planning

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. Laat ook weten wat je er van vond en of je zelf nog iets leuks heb meegemaakt. Tot volgende week. XXX Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten