zaterdag 13 september 2014

Diary en planning #14

Hoi, 
Vandaag heb ik weer een diary en planning voor jullie. Deze keer weer met foto's. Veel lees plezier! 

Diary van 8 tot 15 september:
Maandag: Maandag ben ik gewoon naar school geweest. Deze week was het cito toets week, elk 3de en 4de uur hadden we een blokuur cito.
Dinsdag: Dinsdag ben ik ook weer naar school geweest.  's Ochtends hebben we plant en dier gehad (dan ga je leren hoe je voor planten en dieren moet zorgen) en daar gingen we leren hoe je een straatje moest maken. Echt mannen werk, maar wij moesten het ook leren. Daarna hadden we weer een blokuur cito. En daarna waren we vrij. Ik had er  maandag al last van dat er een stukje ijzer van mijn beugel in me wang zat.  Dus ben ik dinsdag middag naar de beugelarts geweest. En daarna ben ik nog naar mijn oma geweest.
Woensdag: Woensdags ben ik gewoon naar school geweest. En heb ik weer cito gemaakt, maar voor de rest niets bijzonders.
Donderdag: Donderdag ben ik ook gewoon naar school geweest. En de cito afgemaakt. Maar omdat ik er zo snel mee klaar was, moest ik drie kwartier wachten.
Vrijdag: Vrijdag ben ik ook gewoon naar school geweest. En 's middags heb ik weer naar expeditie Robinson gekeken.
Zaterdag: Zaterdag heb ik de hele dag thuis gezeten. Ik zou eigenlijk naar paardrijden en naar mijn oma gaan maar dat ging om persoonlijke reden niet door. Dus heb ik gewoon de hele dag thuis gezeten en aan mijn blog gewerkt wat ook wel een keer nodig was.
Zondag: Zondag heb ik ook niet veel gedaan. Weer de hele dag thuis gezeten en aan mijn blog gewerkt.

Foto's:
 Maandag:
Maandag hebben we altijd BVO (handvaardigheid). Deze week gingen we verven. Zo zagen mijn handen eruit na de les. 

 Dinsdag:
Vandaag ging ik weer met de trein naar school. En vanaf de trein kon ik zo de schoolbus zien rijden. 

Dit is wat we gemaakt hebben. Je moest het in tweetallen doen dus ik ging samen met een vriendin. Die vriendin had al een beetje ervaring hoe je zo iets moest doen. Zij heeft de achterkant gemaakt en ik de voorkant. De achterkant lag super recht en mooi, maar de voorkant lag echt super schreef.

 En 's middags ging ik dan naar de beugel arts. Ik moest zo'n 10 minuutjes wachten en toen werd ik opgeroepen. Binnen 1 minuut was ik al weer klaar.

Donderdag:
Donderdag moest ik heel lang wachten tot mijn klas eindelijk klaar was met de cito. Dus wat ga je dan doen? Je nagels inkleuren met potlood, haha.

Vrijdag:
Vandaag heb ik alleen mijn eten klaar gemaakt. Maar ik had de tijd weer eens verkeerd ingeschat dus moest ik heel lang wacht tot de oven klaar was met opwarmen. Dus heb ik de hele tijd op me mobiel gezeten en me score verbeterd.

Zaterdag:
De hele dag aan mijn blog werken.

Volgende week:
Maandag: School
Dinsdag: School en naar mijn oma.
Woensdag: School
Donderdag: School
Vrijdag: School
Zaterdag: Paardrijden en naar mijn oma.
Zondag: Thuis zitten en aan mijn blog werken.

Planning:
Maandag: Niets
Dinsdag: Niets
Woensdag: What's in my schoolbag
Donderdag: Niets
Vrijdag: Sleep tips
Zaterdag: Niets
Zondag: Diary en planning
Ik ga proberen om het zo te doen. Kan niet beloven. De afgelopen weken is het ook niet echt heel goed gelukt. Doordeweeks zit ik de hele dag op school en als ik thuis kom moet ik huiswerk maken. Dus dan heb ik niet echt tijd meer om een artikel te schrijven. In het weekend heb ik dan wat meer tijd dus dan ga ik wel proberen om goed vooruit te werken maar kan niet altijd beloven dat dat gaat lukken. Ga dus echt heel erg mijn best doen maar weet niet zeker of het ook gaat lukken.

Dit was het dan weer voor vandaag. Hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. Laat ook weten wat je er van vond en of je zelf nog leuke (of minder leuke) dingen heb gedaan. Tot volgende week. XXX Saskia.

2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel!
    Bedankt voor de lieve reactie die je achterliet op onze blog!
    Ik volg je nu op Bloglovin'! :)

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan!
      Heel erg bedankt dat je mij nu volgt op bloglovin.
      XXX Saskia

      Verwijderen