zondag 21 september 2014

Diary en planning #15

Hoi,
Vandaag heb ik weer een diary en planning voor jullie. Deze keer ook weer met foto's. Veel lees en kijk plezier!

Diary van 15 t/m 21 september:
Maandag: Maandag ben ik gewoon naar school geweest. Thuis heb ik aan mijn huiswerk gewerkt. En ´s avonds ben ik naar mijn oma geweest.
Dinsdag: Dinsdag ben ik gewoon naar school geweest. Na de eerste pauze hadden we gym. We moesten naar een andere gymzaal, dus ik had afgesproken dat ik achterop kon bij een vriendin (omdat het te ver lopen was). Maar er was nog een andere jongen die niemand had waarbij die achterop kon. Dus zijn we met ze drieën gaan lopen (met de fiets). Toen kwamen we er na een tijdje achter dat het al veel te laat was en als we zo doorliepen veel te laat zouden komen. Dus kreeg me vriendin het idee dat ik moest gaan fietsen met die jongen achterop en zij dan wel zou gaan rennen. Dus oké, ik fietsen en hij achterop. Nou nee, dat ging niet echt goed. We knalden keihard tegen een lantarenpaal aan. Dus ging hij maar fietsen en ik achterop. Dat ging al wat beter en we kwamen op tijd aan bij het gym gebouw. Staat iedereen ons daar aan te kijken en denkt meteen dat we meer dan vrienden zijn, grrr...
Woensdag: Woensdag ben ik ook gewoon naar school geweest. Alleen hadden we vandaag een wiskunde proefwerk over ruimte figuren enzo. Ik geloof dat ik hem wel goed heb gemaakt.
Donderdag: Donderdag ben ik ook naar school geweest (je meent het). Vandaag hadden we een tussenuur. Engels viel namelijk uit. Dus ben ik samen met 3 andere vriendinnen naar mijn manege gelopen. Wat niet helemaal volgens plan ging. We wilden namelijk op de fiets gaan maar een vriendin was haar sleutel kwijt en je kan moeilijk met zijn vieren op 1 fiets. Dus zijn we maar gaan lopen. Maar alleen hadden we niet verwacht dat het 25 minuten lopen was. En we hadden maar een uur geen les dus toen we daar eenmaal waren moesten we ook meteen weer terug. Dat was niet helemaal de bedoeling.
Vrijdag: Vrijdag ben ik ´s ochtends ook naar school geweest. 's Middags moest ik eerst naar de beugel arts en daarna had mijn moeder nog een afspraak in het ziekenhuis. Eenmaal thuis (na 3 en een half uur) hebben we expeditie Robinson gekeken.
Zaterdag: Zaterdag was ik een beetje ziek. Heb de hele dag in mijn bed gezeten. Alleen heb ik ´s avonds wel holland got talent gekeken.
Zondag: Zondag voelde ik mij al wat beter dus heb ik aan mijn blog gewerkt.

Foto´s:
Maandag:
Maandag heb ik bvo (handvaardigheid) en daar heb ik deze keer dit gemaakt. We moesten een stripfiguur uitvergroten en die dan inverven. Ik ben nog niet helemaal klaar, maar wel grotendeels klaar. Wat vinden jullie ervan? Hebben jullie nog tips?

Dinsdag:

Vandaag had ik dus gym. We hadden buiten gym wat ik heel leuk vond. We gingen voetballen. De jongens tegen elkaar en de meiden tegen elkaar. Wij moesten helemaal aan het eind van het veld voetballen. Geen probleem dacht ik. Maar nee, er zit daar net een gat in het hek. En natuurlijk gaat die bal daar net doorheen. Dus gaan een ander meisje en ik die bal ophalen. Maar dat ging dus helemaal fout. Ik struikel en beland met mijn voet in de modder. Heel leuk, not! Daarna komt de volgende ramp alweer. De weg terug naar school. Ik zou weer bij een vriendin achterop naar school gaan. Maar die komt erachter dat ze eerst nog ergens anders heen moet. Maar gelukkig is er ook nog een busje die kinderen van een school (waar de gymzaal vlakbij is) naar het station brengt. En vanaf het station zou ik dan weer naar school moeten lopen, mijn spullen ophalen en dan weer naar het station lopen. Heel gedoe maar het had gekund. Zit ik eenmaal in die bus, bedenk ik mij dat ik mijn horloge nog in de kleedkamer heb laten liggen. Dus ik naar de kleedkamer toe, horloge opgehaald. Kom ik weer op de plek aan waar die bus stond. Is die bus weg. Grr... Gelukkig zegt mijn vriendin tegen mij, neem mijn fiets maar, ik ga wel bij iemand achterop. Dus ik fiets naar school en ga naar binnen om mijn spullen te halen. Kom weer naar buiten en bedenk me ineens. Waar moet ik die sleutel ooit laten?? Waar zijn die sleutels trouwens?? Dus ik in al mijn tassen zoeken waar die sleutel nou weer is, maar ik vind hem nergens. Komt mijn vriendin er net aanlopen. Dus ik leg het hele verhaal uit. Gelukkig word ze niet boos. En zegt ze dat ze wel een manier vindt om thuis te komen. Ik ga naar de trein toe en thuis ga ik nog een keer mijn tassen uitzoeken maar ik kan die sleutel echt niet vinden. Maar ik krijg wel een idee waar die sleutel kan zijn. Ik had namelijk al mijn spullen op het bakje naast haar fiets gelegd. Dus ik haar snel opbellen, zij daar kijken en ja hoor daar liggen ze. Gelukkig!!

's Middags heb ik nog foto's gemaakt voor een whats in me schoolbag artikel.

Woensdag:
 Vandaag hadden we ook biologie. En deze beestjes staan in het lokaal. Iemand een idee wat dit voor beest is?

Donderdag moesten we een verslag inleveren over een proefje dat we hebben gedaan.

Vrijdag:
  3 en een half uur in het ziekenhuis zitten. Zucht....

Zondag:
Aan mijn blog werken.


Volgende week:
Maandag: School
Dinsdag: School
Woensdag: School
Donderdag: School
Vrijdag: School en expeditie Robinson kijken
Zaterdag: Paardrijden en naar mijn oma. En ´s avonds holland's got talent kijken
Zondag: Uitslapen en aan mijn blog werken

Planning:
Maandag: Niets
Dinsdag: Niets
Woensdag: Iets??
Donderdag: Niets
Vrijdag: Iets??
Zaterdag: Niets
Zondag: Diary en planning
Het lijkt nu meer een blog met alleen maar diary en planning artikel.

Dit was het dan weer voor deze keer. Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden. Laat ook zeker weten wat jullie ervan vonden en of je deze week zelf nog iets leuks hebt gedaan. Tot volgende week. XXX Saskia

6 opmerkingen:

  1. Dat beestje is een salamander en heet de axolotl. Hij komt alleen voor in Mexico. Hij leeft in diepe meren en blijft altijd in het water. Hij is een vleeseter en eet insecten en kleine vissen. Ik vind hem erg leuk. Jij ook?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker, hij is heel schattig. Ik vraag me alleen af hoe hij hier dat komt als die alleen in Mexico voorkomt. Zou dit beetje helemaal uit Mexico gehaald zijn ofzo. Haha.
      XXX Saskia

      Verwijderen
    2. Nou, hij leeft "in het wild" alleen in Mexico. Dus hier in Nederland zul je hem niet ergens in de natuur in een meer tegenkomen en in Mexico dus wel. Maar hij wordt ook overal op de wereld gewoon als huisdier gehouden. Net als cavia's die ook eigenlijk oorspronkelijk in Zuid-Amerika leven, maar nu ook overal in dierenwinkels te koop zijn. Snap je?

      Verwijderen
    3. Oké, ik snap het nu wel. Ik zou ook wel zo schattig diertje als huisdier willen.
      Xxx saskia

      Verwijderen