woensdag 24 september 2014

What's in my schoolbag? #1

Hoi,
Vandaag heb ik weer een artikel voor jullie (eindelijk). Deze keer ga ik het met jullie hebben over wat voor troep ik elke dag weer meesjouw naar school. Vandaag laat ik jullie zien wat ik elke woensdag meesjouw. Kijk je mee?

 Dit is alles wat ik in mijn tas heb op de woensdag. Wat sjouw ik toch veel troep mee. Op donderdag moet ik nog meer meesjouwen namelijk wel 8 kilo.

En hier heb ik dan alles in. Mijn rugtas. Het is een Eastpak en je kan hem online bestellen voor 50 euro. Dit is het linkje.

Hier heb ik mijn belangrijkste spulletjes in. Gewoon wat kleine dingetjes die niet in in mijn tas moeten rondslingeren. Ook dit tasje is van Eastpak, dit is het linkje.

En dit is dan de inhoud. Mijn portemonnee (met mijn ov chipkaart, schoolpasje en een beetje geld) en oortjes. De oortjes zaten bij mijn mobiel en de portemonnee heb ik weer online gekocht op dezelfde site als mijn rugtas.


En natuurlijk moet ik ook boeken mee. Op de woensdag moet ik de boeken van biologie, wiskunde en engels mee. De kaften en schriften komen van de Action.

 En ook moet ik een etui mee. Het etui komt weer van Eastpak. In het etui zit: puntenslijper, gum, tipp-ex, geodriehoek, lijmstift, schaar, passer, pennen, potlood en markeringsstift. Alles wat in het etui zit heb ik bij de Action gekocht.

Ook heb ik altijd kleurpotloden bij mij. Dit vind ik gewoon handig, want bij heel veel vakken moet je iets kleuren en dan heb ik dat tenminste bij mij. Ook de kleurpotloden heb ik bij de Action gekocht.

Ook heb ik een klein kladblokje bij mij. Ik heb heel vaak dat ik snel ff iets moet onthouden of iets aan mijn ouders moet vragen. Maar 9 van de 10 keer ben ik het alweer vergeten als ik thuis kom. Daarom heb ik dit kladblokje bij mij.

   Ook heb ik altijd een klein tasje bij mij met wat computer dingetjes erin. We hebben namelijk een computer ruimte op school dus dan kan het wel eens van pas komen. Het tasje heb ik weer bij Eastpak gekocht. De USB stick heb ik bij de Aldi weg. En de oortjes heb ik bij de Action gekocht.

Omdat het in Nederland best wel veel regent heb ik ook altijd een paraplu bij mij.

  Ik krijg heel vaak losse papieren die ik dan thuis moet afgeven ofzo. En als ik die dan los in mij tas doe, dan zijn ze als ik thuis kom helemaal verfrommeld en daar heb ik niet zo'n zin in. Daarom neem ik deze map mee. Deze heb ik ook bij de Action gekocht.

En als laatste heb ik natuurlijk mijn agenda bij mij. Het huiswerk word ook wel op internet gezet, maar ik vind het toch altijd wel handig als je het op papier hebt staan. Voor als het internet het weer een keer niet doet. Ik heb een agenda van hoe overleef ik. Die zijn niet meer te koop (voor dit jaar bedoel ik).

Ook heb ik natuurlijk altijd wat te eten bij mij. Dit maak ik 's ochtends pas klaar (natuurlijk) dus daarom heb ik er geen foto van.

Dit was het dan weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. Laat ook weten wat je er van vond en wat je zelf elke dag meesjouwt. Tot vrijdag. XXX Saskia

6 opmerkingen: