vrijdag 5 september 2014

Sunshine Blogger Award!

Hoi,
Vandaag heb ik een artikel over de Sunshine Blogger Award! Daar ben ik namelijk voor genomineerd. Veel lees plezier!

Door wie ben ik genomineerd?
Ik ben door Hannelore van GirlsBlog genomineerd. Heel erg bedankt daarvoor!

 De regels:
  
En voor de mensen die nog niet zo goed Engels kunnen (zoals ik) hieronder de vertaling:
1.  Kopieer het logo.
2. Noem de naam van degene die jou heeft genomineerd en zet de link naar zijn/haar blog erbij.
3. Schrijf 7 feiten over jezelf op.
4. Nomineer 15 andere bloggers die nog niet zijn genomineerd.
5. Laat een berichtje achter op zijn/haar blog waarin je laat weten dat hij/zei is genomineerd.

De feitjes:
1. Ik ben super erg verslaafd aan mijn mobiel.
2. Ik ben heel erg verliefd!!
3. Ik ben bijna 14 en zit in de brugklas.
4. Als het weekend is, lig ik tot 2 uur in mijn bed (als het kan).
5. Ik vind school best wel leuk (anders verveel ik me toch maar thuis).
6. Ik ben vegetariër.
7. Ik heb twee cavia's.

De genomineerde:
Jane van Het paradijsje van jane
15 mensen nomineren dat gaat me echt nooit lukken. Sterker nog, kom niet eens verder dan 1. Oeps.. Hopelijk is dit ook goed? Dan ga ik nu even een berichtje op haar blog achterlaten.

Dit was het dan weer voor deze week. Hopelijk vonden jullie dit artikel leuk. Laat ook weten wat je er van vond en als je nog ideeën hebt voor een ander artikel hoor ik het graag. Tot zondag. XXX Saskia

2 opmerkingen: