zondag 5 oktober 2014

Dairy en planning #17

Hoi,
Vandaag heb ik weer een diary en planning voor jullie. Veel lees en kijk plezier!

Diary van 29 september tot 5 oktober:
Maandag: Maandag ben ik gewoon naar school geweest. Ik had een toets van mens & maatschappij waar ik een 9 op gehaald heb! Voor de rest is er niet veel gebeurd.
Dinsdag: Dinsdag heb ik weer plant en dier gehad en vandaag gingen we de dieren voeren, wat weer heel leuk was. Daarna heb ik weer gym gehad. En daarna was ik alweer vrij! Thuis heb ik heel veel aan mijn huiswerk gewerkt omdat ik woensdag pas heel laat thuis zou zijn.
Woensdag: Woensdag ben ik gewoon naar school geweest. Bij biologie heb ik een proefwerk gehad waar ik nog geen cijfer van heb. Toen ik thuis kwam ben ik ook meteen weer weg gegaan. We gingen namelijk naar de Scapino omdat daar een actie was. We hebben daar heel wat spulletjes gekocht maar die laat ik allemaal nog zien in een shoplog. En het was maar goed dat ik gisteren heel veel huiswerk had gemaakt want ik was pas om half 7 weer thuis.
Donderdag: Donderdag ben ik natuurlijk weer naar school geweest. Als eerste had ik een s.o van Engels en daarna had ik een proefwerk van wiskunde. Van allebei heb ik nog geen cijfer. Voor de rest is er niet veel gebeurd donderdag.
Vrijdag: Vrijdag ben ik ook weer naar school geweest. Er is niet echt iets boeiends gebeurd. Thuis heb ik weer naar expeditie Robinson gekeken, wat weer heel leuk was!
Zaterdag: Zaterdag ben ik weer niet naar paardrijden geweest omdat er wedstrijden waren waar ik niet aan mee heb gedaan. Wel ben ik weer naar mijn oma geweest. En heb ik 's avonds weer naar Holland's got talent gekeken. De rest van de tijd ben ik bezig geweest met het leren van Duits en topo.
Zondag: Zondag ben ik weer de hele dag bezig geweest met het leren van Duits en topo. Hopelijk ga ik maandag goede cijfers halen.

Foto's:
Maandag:
 Maandag heb ik een cijfer gekregen voor dit ding. Een 6,9!

Donderdag:
 Toen ik vandaag van school kwam met de trein zag ik deze schattige hond op het station.

Vrijdag:
Vandaag was het weer geweldig weer! Helaas gaat het vanaf volgende week slechter weer worden. En trouwens, ik heb mijn nieuwe schoenen aan, wat vinden jullie ervan? 


Volgende week:
Maandag: School
Dinsdag: School en naar het ziekenhuis.
Woensdag: Speciaal evenement op school (wat ben ik ook weer lekker geheimzinnig, haha)
Donderdag: School en ik jarig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vrijdag: Laatste schooldag voor de herfstvakantie!!
Zaterdag: Paardrijden en poolparty met friends!
Zondag: Uitslapen en genieten van de vakantie!

Planning:
Maandag: Niets
Dinsdag: Niets
Woensdag: Iets?
Donderdag: Niets
Vrijdag: Iets?
Zaterdag: Niets
Zondag: Diary en planning

Dit was het dan weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden. Laat ook zeker weten wat je er van vond en of je zelf nog iets leuks hebt gedaan. Tot volgende week. XXX Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten