woensdag 29 oktober 2014

TAG #2: TMI (too much information)

Hoi,
Vandaag heb ik eindelijk weer een artikel voor jullie! Na 2 weken wordt het ook wel weer een keertje tijd. Vandaag ga ik weer eens een TAG doen. De TMI (too much information) TAG. Ik heb deze TAG van veracamilla. Als je haar versie wilt zien klik dan hier. Deze TAG bevat 50 vragen over mezelf. Veel lees plezier!


1. Wat draag je?
Ik draag een jeans en een lekkere warme trui. 
2. Ben je wel eens verliefd geweest?
JA ZEKER!
3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Niet echt.
4. Hoe lang ben je?
1.68 meter.
5. Hoeveel weeg je?
45 kilo.
6. Heb je tattoo’s?
Nee.
7. Heb je piercings?
Nope.
8. OTP?
Wat is dat nou??
9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Bella en Edward uit twilight
10. Wat is je favoriete serie? (Wat is je favoriete tv programma?)
Ik kijk nooit echt series dus maak ik er maar favoriete tv programma van. Dat is wel makkelijk! Expeditie robinson natuurlijk! Maar ik vind so you think you can dance ook wel een heel leuk programma. Alleen jammer dat ze er maar een tijdje van het jaar zijn.

11. Wat is je favoriete band? (Wat is je favoriete artiest?)
Deze verander ik ook maar eventjes. Ik heb namelijk niet echt een favoriete band. Favoriete artiest heb ik wel! Ik ben namelijk helemaal gek van yellow claw! I love hem!! Hij maakt zo'n goede muziek! 
12. Wat mis je?
Tja wat is dit nou weer voor vraag?? Ik heb niet echt iets dat ik mis. Ik vind mijn leven nu gewoon echt top en er is niet echt iets dat het nog beter kan maken (wat ook mogelijk is). Dus ja, ik mis niet echt iets.
13. Wat is je favoriete liedje?
Zal ik hier ff een top 5 over maken, want maar 1 liedje noemen dat wil gewoon niet!
1. EZG - Rellen in de hel. Al mijn vriendinnen vinden het zo raar dat ik dit nummer leuk vind. Maar goed, het is gewoon een gaaf nummer!  Luisteren dus!
2. Yellow claw - Nooit meer slapen Tja, wat kan ik hier over zeggen. Een super leuk nummer waar ik al jaren fan van ben, gaat nooit vervelen en je hebt altijd zin om mee te zingen/dansen.
3. Yellow claw - Allermooiste feestje En nog zo'n super nummer, net als de vorige!
4. Sia - Chandelier Dit is echt zo'n mooi nummer! En zo anders dan de vorige nummers. Dit is dus echt een beetje de andere kant van mij. Aan de ene kant hou ik super erg van rap en hardcore muziek. Maar aan de andere kant vind ik dit soort muziek ook helemaal super.
5. Maroon 5 - Animals OMG, ben zo'n fan van Maroon 5. Ik ken hem van een jongen op school die mij eens een keer het nummer Misery liet horen. En sinds dien ben ik helemaal gek van hem!
14. Hoe oud ben je?
Ik ben net 14 geworden.
15. Wat is je sterrenbeeld?
Weegschaal.
16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner.
Humor hebben, spontaan zijn en vooral niet verlegen zijn.
17. Wat is je favoriete quote?
You remember yesterday. You dream of tomorrow. But you live now.
18. Wat is je favoriete acteur?
Heb ik niet echt.. 
19. Wat is je favoriete kleur?
Pink!
20. Harde muziek of zachte muziek?
Harde, YEEEY.
 Dit zou waarschijnlijk mijn nummer 6 zijn.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Ligt eraan waar ik ben... Op school meestal naar friends! En thuis naar mijn mammie!
22. Hoe lang douche je?
Veel te lang. 's ochtends 15 minuten. En als ik mijn haar was soms wel een half uur.
23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Ik word wakker om 06:30 en om 07:45 vertrek ik naar de trein. Dus 1 uur en 15 minuten. Best wel lang dus..
24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Niet echt. Wel heb ik een paar keer weg moeten springen omdat er anders een stoel tegen mijn hoofd aankwam omdat er twee andere jongens aan het vechten waren.
25. Wat is een turn-on?
Ja, wat is een turn-on? Ik weet echt niet wat een turn-on nou weer is?
26. Wat vind je een afknapper?
Iemand die stinkt...
27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart? (Wat is de reden waarom je een blog hebt gemaakt?)
Laat ik dit ook maar ff veranderen, want ik heb helemaal gaan Youtube kanaal. De reden dat ik een blog ben begonnen weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik denk omdat ik me vaak verveelde en ik iets te doen wou hebben. Dus toen dacht ik, laat ik eens een keer een blog maken op girlscene. En nog een en nog een. En nu maak ik  3 artikelen in de week (probeer ik). En heb ik mijn eigen site. Dus ja, eigenlijk is het een beetje uit de hand gelopen.
28. Heb je angsten?
Nee totaal niet! Ben nergens bang voor, haha.
29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Ik denk de wind die zo hard in mijn ogen blies dat ze begonnen te tranen. 
30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Net twee tellen geleden, haha. Schreeuwde naar mijn moeder 'hou je nog van mij'. En zij zei 'ja'. En toen zei ik dat ik ook van haar hou.
I love twilight!
31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal? (Wat is de betekenis achter de naam van jouw blog?)
Nou, dat is makkelijk. Ik ben meestal wel happy en ik ben een girl dus happygirl leek mij wel leuk klinken. Maar die was jammer genoeg al bezet, dus heb ik er maar xx achter gezet. happygirlxx, leuk toch??
32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Ik denk (pak het boek erbij om te kijken hoe je het schrijft) De Twiligt-saga Eclips. Dit moest ik lezen van school. Dit vond ik echt totaal niet erg want ik wou het toch al lezen.
33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Hollands got talent!
34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn moeder
35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Friends!
36. Wat is je favoriete eten?
Pizza!
37. Waar wil je nog graag naar toe?
NYC!!
38. De laatste plaats waar je was?
Home (ben ik nu).
39. Heb je een crush?
Uhhhh....
40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Net twee tellen geleden.

Zelf gemaakt, mooi?


41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Weet niet echt...
42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Aardbei en appel.
43. Welke instrumenten speel je?
Geen
44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn horloge! Heb hem echt altijd om.
45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Is hoogspringen ook een sport?? Dat heb ik namelijk woensdag met gym gedaan.
46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Keihard meebleren op rellen in de hel!
47. Wat is je favoriete openingszin?
Hoi!
48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Net tegen een jongen uit mijn klas.
49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Nu, aan mijn blog werken vind ik best wel chil.
50. Wie geef je de tag door?
Mijn lieve blog lezers!



Nou, dat was het dan weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. Laat ook zeker weten wat je er van vond en of je de TAG zelf ook gaat doen. Tot vrijdag! XXX Saskia

4 opmerkingen: