vrijdag 31 oktober 2014

Test #5: Ben jij verliefd?

Hoi,
Vandaag heb ik weer eens een keer een test voor jullie. Een test om er achter te komen of je verliefd bent. Veel test plezier!

Wat is de bedoeling?
Vul de vragen in en bekijk onderaan of verliefd bent.

De vragen:

1. Als je naast hem/haar staat, krijg je dan de kriebels?
A. Yes!!!
B. Alleen als ik naar hem/haar kijk.
C. Niet heel erg.
D. Nope...

2. Kijkt hij/zij vaak naar je?
A. Jaaaa, heel vaak.
B. Weet niet, durf niet naar hem/haar te kijken.
C. Soms...
D. Nee, helemaal niet.

3. Hoe vaak denk je aan hem/haar?
A. De hele dag!!
B. Ongeveer elke 2/3 uur.
C. 1/2 keer per dag.
D. Bijna nooit...




4. Als hij/zij dit via whatsapp zegt: 'He, heb je zin om af te spreken??' Wat app jij dan terug??
A. JA TUURLIJK!! LEUK!!!
B. Je zegt niets. Dan denkt hij/zij straks dat ik op hem/haar aan het wachten ben.
C. 'Ja, lijkt mij wel leuk. Moet ff kijken of ik kan'
D. 'Nee, sorry ik kan niet.'

5. Wat is je status met hem/haar.
A. Verkering!!! Hele goede vrienden.
B. Je durft niets tegen hem te zeggen over je verliefdheid.
C. Vrienden, meer wil hij/zij niet.
D. Spreek hem/haar bijna niet.

6. Hoe vaak praat je op een dag met hem/haar?
A. Vaak. Heel vaak.
B. Bijna niet. Ik weet nooit zo goed wat ik tegen hem moet zeggen.
C. Soms...
D. Bijna nooit...


7. Zou je met hem/haar willen zoenen??
A. Natuurlijk!!
B. Als ik er klaar voor ben.
C. Weet niet...
D. Nee, nooit van mijn leven!!

8. Wat is de leukste herinnering aan hem/haar?
A. Samen met hem/haar naar de film!!
B. Het schoolfeest. Ik danste bijna met hem/haar!!
C. Met een paar anderen een avondje uit.
D. Toen hij/zij naar mij zwaaide in de pauze.

9. Als hij/zij vreemd gaat...
A. Vergeef ik het hem/haar.
B. Weet ik veel?? Wil er niet eens over na denken! Dat zal hij/zij nooit doen!
C. Ben ik heel boos, maar waarschijnlijk vergeef ik het hem/haar.
D. Is het uit!!!




10. Hij/zij vraagt je iets te doen waar je geen zin in hebt.
A. Doe ik dat voor hem/haar!! Ik heb alles over voor hem/haar!
B. Ja hoor, heb toch niets te doen.
C. Ja, gezellig iets samen met hem/haar doen!
D. Echt niet! Heb er geen zin in, dus dan doe ik het ook niet.


De uitslag:

Het meeste A.
Het is duidelijk!! Jij bent super der duper verliefd op hem/haar!! Grote kans dat hij/zij jou ook leuk vindt. Of misschien heb je al verkering met hem/haar. Geniet er lekker van meid (jongen)!

Het meeste B.
Jij vindt hem/haar zeker leuk! Als hij/zij er ff niet is, mis jij hem/haar meteen en als hij/zij een keertje met een ander meisje/jongen praat, ben je meteen super jaloers. Maar waarom stap je zelf dan niet op hem/haar af?? Misschien ben je bang dat hij/zij je afwijst of je belachelijk gaat maken samen met zijn/haar vrienden/vriendinnen. Geloof mij, ik herken dat als geen ander. Zelf ben ik ook best wel vaak verliefd geweest en durfte ik het niet tegen hem te zeggen. Maar geloof mij, op het einde van het jaar te horen krijg dat die je toch wel leuk vond maar nu niets meer met je wil beginnen omdat jullie allebei naar een andere school gaan is niet leuk. Zorg dus dat het bij jou niet gebeurt en stap op hem/haar af!! Je kunt het!




Het meeste C.
Nou het is nog niet zo zeker of jullie goed bij elkaar passen. Vrienden zijn jullie zeker. En goede ook. Jullie hebben alles voor elkaar over en als de ander verdrietig is troost je hem/haar zoals je dat bij je beste vriendin/vriend ook zal doen. Niet getreurd, wat er nog niet is, kan er nog komen. En echte vriendschap is ook wat waard!


Het meeste D.
Verliefdheid is het zeker niet. En op vriendschap lijkt het ook niet echt. Jullie praten nooit met elkaar en als hij/zij dan toch tegen je praat of met je wil afspreken heb je geen tijd. Nee dat is niet echt liefde of vriendschap. Maar ook kan het dat jullie gewoon heel verlegen zijn en daarom nooit iets tegen elkaar zegen. Maar als jullie niets tegen elkaar durven te zeggen dan loopt het straks net zo af als bij mij (lees het meest B.) Dus zeg wat tegen elkaar. Schakel desnoods een vriendin/vriend in. Veel succes!



Dit was het artikel voor deze keer. Hopelijk vonden jullie het artikel leuk. Laat ook weten wat je er van vond en wat jouw uitslag is. Tot zondag. XXX Saskia

1 opmerking: