woensdag 8 oktober 2014

Shoplog #1

Hoi,
Ik ben vorige week woensdag naar de Scapino geweest en heb daar een aantal spulletjes gekocht die ik graag met jullie wil delen. Veel lees en kijk plezier!

De schoenen:
 Dit is het eerste paar dat ik heb gekocht. Ik werd hier gelijk verliefd op dus ik moest ze hebben! Deze waren afgeprijsd voor 10 euro, dus ik kon ze echt niet laten liggen!

 Dit is het tweede paar. Ook deze vind ik heel leuk. Op de foto lijken ze gewoon zwart maar in het echt zijn ze een beetje glinsterend. Heel mooi. Deze kosten 35 euro maar ze waren met die actie maar 1 euro! Dus die moesten ook zeker mee naar huis.

Dit is het 3de paar. Deze blauw/groene schoenen vind ik ook heel mooi. En op de zijkant zitten nog een soort van steentjes (hoe moet je dat uitleggen) en ze hebben ook een klein hakje. Heel leuk dus! Ze kosten 35 euro.

Dit is dan het laatste paar. Deze hoge bruine laarzen vind ik ook heel leuk. Dit is echt mijn soort laars dus moest ik hem echt hebben. Deze hebben ook een klein hakje. En lopen echt super lekker. Deze kosten eigenlijk 70 euro maar ze waren afgeprijsd naar 35 euro.

De slofjes:

 Ook heb ik deze leuke slofjes geshopt (let A.U.B niet op mijn sokken). Deze waren 11 euro voor twee paar (mijn moeder heeft het andere paar genomen). Er zit een heel leuk strikje op de bovenkant en ze zijn lekker warm wat ook wel handig is als het dit weer is.



Ook heb ik deze slofjes gekocht voor als het nog kouder is. Deze zijn echt heel dik gevoerd en lijken mij heerlijk warm! Deze kosten 11 euro voor twee paar (het andere paar weer naar mijn moeder).

De kleren:



















Omdat ik nu heel vaak buiten moet gymmen (met dit weer) heb ik ook wat dikkere gym kleding gekocht. Dit is het eerste zetje. Dit is ook echt een setje (oké je kon het wel los kopen maar het past wel mooi bij elkaar) dit is voor als het niet heel koud is (de kleding is niet echt super dik) maar wel te koud voor mijn normale gym kleding. Dit setje kost bij elkaar 38 euro maar het was met de actie 21 euro.










Dit is het tweede gym pak. Dit is niet echt een setje omdat het vestje dat bij het broekje paste niet meer in mijn maat was dus daarom heb ik maar een ander vestje genomen. Dit gym pak is wat dikker dan het andere dus die kan ik aan als het nog kouder is (hoop niet dat we dan nog buiten gaan gymmen). Dit gympak kost 33 euro maar was met de actie 19 euro.

Dit was het  dan weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden. Laat ook weten wat je er van vond en wat jij ook graag zou willen hebben. Tot vrijdag. XXX Saskia

1 opmerking: