zondag 17 augustus 2014

Diary en planning #10

Hoi,
Vandaag heb ik weer een diary en planning voor jullie. Dat er deze week geen artikelen zijn, betekent niet dat er ook geen diary en planning is. Veel lees plezier!

Diary van 11 tot 17 augusters:
Maandag: Maandag ben ik 's ochtends naar de beugelarts geweest. En 's avonds ben ik met de hele familie uit eten geweest. Het was heel gezellig!
Dinsdag: Dinsdag hebben we heel veel spullen naar de kringloop winkel gebracht. Het was echt gigantisch veel, de hele auto lag vol (oké, er zaten ook 3 mensen in) en ook de aanhangwagen zat helemaal vol. We waren net klaar met alles uitladen toen het eerste ding al weg was. Haha! Ook zijn we nog naar de action geweest en hebben we daar een geheugenkaart gekocht. Daarna heeft me vader het rolgordijn opgehangen.
Woensdag: Woensdag ben ik met de trein naar de biep geweest. Ik heb zo'n beetje alle The Vampire Diaries boeken gehaald (5 stuks) die ze daar hadden. En heb nu (zaterdag) het eerste boek al bijna uit.
Donderdag: Donderdag hebben we boodschappen gedaan. Voor de rest niets.
Vrijdag: Vrijdag hebben we weer aan me kamer gewerkt. Hij is nu echt bijna af, alleen het bed moet nog en dat ga ik zondag doen.
Zaterdag: Zaterdag ben ik 's ochtends naar paardrijden geweest. Ik rij nu in plaats van woensdag zaterdag paard. Zit nu ook in een andere groep met oudere meisjes en ook een andere instructeur. En 's middags ben ik weer naar me oma gegaan.
Zondag: Zondag heb ik niet veel gedaan. Ik heb de laatste dingen in me kamer gedaan. En die is nu helemaal klaar.

Volgende week (eerste officiële school week):
Maandag: Nog een dagje thuis zitten en koekjes bakken.
Dinsdag: Inpakken voor kamp en 's avonds de spullen naar school brengen.
Woensdag: KAMP!!
Donderdag: KAMP!!
Vrijdag: KAMP!!
Zaterdag: Paardrijden en naar me oma
Zondag: Feest van vrienden van me vader

Planning volgende week:
Maandag: Niets
Dinsdag: Niets
Woensdag: Dingen en doelen de ik wil bereiken deze maand
Donderdag: Niets
Vrijdag: TAG: My school story
Zaterdag: Niets
Zondag: Diary en planning

Dit was het dan weer voor deze keer. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. Laat ook weten wat jullie er van vonden, daar ben ik ook altijd heel blij mee, al is het maar een 'leuk artikel' berichtje. Als laatste wil ik iedereen succes wensen die deze week ook weer naar school moeten. Laat je niet gek maken door al die oudere kinderen, geef gewoon een grote mond terug. Ik kan best wel makkelijk praten. Ik hoor eigenlijk al in de derde te zitten (toch?). Tot volgende week. XXX Saskia 

1 opmerking:

  1. Ik heb je genomineerd voor de sunshine blogger award! Meer informatie vind je op mijn blog.
    http://girlsblogforgirlz.blogspot.be/2014/08/sunshine-blogger-award.html

    BeantwoordenVerwijderen