zondag 31 augustus 2014

Diary en planning #12

Hoi,
Vandaag heb ik weer een diary en planning voor jullie. Deze week ook met foto's. Nu ik een mobiel heb, kan ik heel veel foto's maken. Dus daarom heb ik best wel veel foto's in dit artikel. Veel lees en kijk plezier!

Diary van 25 tot 31 augustus.
Maandag: Maandag ben ik gewoon naar school geweest. Niets bijzonders aan.
Dinsdag: Dinsdag ben ik ook naar school geweest alleen was ik ´s middags vrij (ben ik elke dinsdag middag). 's Middags ben ik daarom meegegaan met mijn moeder naar het ziekenhuis.
Woensdag: Woensdag was ook een hele gewone schooldag. Niets boeiends gedaan.
Donderdag: Donderdag ben ik ook naar school geweest. Alleen hadden we de eerste twee uur vrij omdat de techniek leraar zijn arm had gebroken. Dus heb ik de hele tijd met mijn friends gerelaxt in de kantine.
Vrijdag: Vrijdag ben ik ook naar school geweest. En 's middags was ik vrij (elke vrijdag ben ik vrij).
Zaterdag: Zaterdag ben ik naar paardrijden geweest en daarna naar mijn oma.
Zondag: Zondag heb ik de hele dag gewoon thuis gezeten. De hele tijd aan mijn blog gewerkt maar voor de rest niets gedaan.

Foto's:
 Maandag:
Hier stond ik op de trein te wachten.

Trein is er nog steeds niet!

Deze eekhoorntjes hebben we op school! Echt super schattig!

Dinsdag:
In het ziekenhuis.

Woensdag:
 Dit is wat ik de hele middag heb gedaan. Op me bed liggen en whatsappen.

Donderdag:
  Hier stond ik weer op de trein te wachten met een rugtas van 8 kilo!!

Vrijdag:
 Toen ik de afvalcontainer ging weghalen zag ik dit. (Een pad dus.)

Zondag:
 Aan mijn blog werken, wat weer eens een keer niet wil lukken zodat ik de hele middag ermee bezig ben.

Volgende week:
Maandag: Naar school.
Dinsdag: Naar school en 's middags naar mijn oma.
Woensdag: Naar school.
Donderdag: Naar school.
Vrijdag: Naar school.
Zaterdag: Naar mijn oma.
Zondag: Paarden buitenrit.

Planning:
Maandag: Niets.
Dinsdag: Niets.
Woensdag: Artikel over mijn kamp (en deze keer echt).
Donderdag: Niets.
Vrijdag: Sunshine Blogger Award!
Zaterdag: Niets.
Zondag: Diary en planning.

Dit was het dan voor vandaag. Hopelijk vonden jullie dit artikel leuk. Laat ook weten wat jullie ervan vonden. Tot woensdag. XXX Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten