zondag 3 augustus 2014

Diary en planning #8

Hoi,
Vandaag heb ik weer een diary en planning voor jullie. Deze week was een drukke maar leuke week. Vandaar dat er ook twee artikelen te laat zijn. Ook deze keer heb ik er weer geen foto's bij, gewoon omdat er niet echt iets te fotograveren viel. Hopelijk vinden jullie dit artikel toch leuk. Veel leesplezier!

Diary van 28 juli tot 3 augustus:
Maandag: Maandag heb ik gezellig geshopt met me moeder. We hebben onder andere een smartphone besteld!! Ik krijg de samsung galaxy trend. Met onbeperkt internet en prepaid beltegoed. Ben er echt super blij mee!! Hij was alleen niet op voorraad, dus moet die besteld worden en konden we hem volgende week ophalen. Ook hebben we een nieuwe bril voor me gekocht! En er was bij de brillenwinkel een actie waardoor we best wel goedkoop een zonnebril konden kopen, dus heb ik een zonnebril van me vader gekregen, echt super erg bedankt! De brillen moesten ook besteld worden dus die moeten we ook gaan ophalen. Als laatste zijn we naar een bouwartikelen winkel gegaan en hebben we een nieuw rolgordijn gekocht. En je raad het vast nooit, die moeten we ook ophalen.
Dinsdag: Dinsdag hebben we weer verder gewerkt aan me kamer, maar hij is nog lang niet klaar.
Woensdag: Woensdag heb ik een fietstochtje met me vader gemaakt. We hebben in totaal 30 km gefietst. Daarna hebben we een vegetarisch bbq gedaan, waar je morgen een artikel van kan verwachten.
Donderdag: Donderdag hebben we boodschappen gedaan. Voor de rest niets boeiends.
Vrijdag: Vrijdag zijn we naar het zwembad geweest, waar het heel rustig was. Want als ik aan 1 ding een hekel heb, is het aan schreeuwende kinderen. En 's middags heb ik koekjes gebakken, daar kan je ook nog een artikel over verwachten.
Zaterdag: Zaterdag ben ik naar me oma geweest.
Zondag: Zondag heb ik weer de hele dag aan me kamer gewerkt.

Volgende week (nog twee weken vakantie!!):
Maandag: Naar me tante en oom.
Dinsdag: Me mobiel ophalen, me rolgordijn ophalen en naar de bioscoop.
Woensdag: Aan me kamer werken.
Donderdag: Boodschappen doen en naar me oma.
Vrijdag: Een oud kasteel bezoeken.
Zaterdag en zondag: Aan me kamer werken en uitslapen! 
 
Planning:
Maandag: Een artikel over een vegetarische bbq
Dinsdag: Niets
Woensdag: Review van een beauttproduct
Donderdag: Niets
Vrijdag: Shoplog schoolspullen.
Zaterdag: Niets
Zondag: Diary en planning

Dit was het dan weer voor nu. Tot morgen! XXX Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten