zondag 10 augustus 2014

Diary en planning #9

Hoi,
Vandaag heb ik weer een diary en planning voor jullie. Veel lees en kijk plezier!

Diary van 4 tot 10 augustus:
Maandag: Maandag ben ik naar me tante en oom geweest. Ze wonen zo beetje aan de andere kant van het land, dus was het weer een lange zit. Het was wel heel gezellig!
Dinsdag: Dinsdag hebben we me mobiel en me rolgordijn opgehaald. Ook zijn we uit eten geweest en 's avond zijn we naar de bios gegaan. Leuke dag dus!
Woensdag: Dinsdag avond kwamen we erachter dat ik de verkeerde mobiel heb gekregen. Ik zou namelijk de samsung galaxy trend krijgen, maar ze hebben ons de samsung galaxy trend lite gegeven. Het verschil is eigenlijk dat de samsung galaxy trend wel een tweede camera heeft en kan flitsen en de samsung galaxy trend lite kan dat niet. We wilden hem dus eigenlijk omruilen maar ze hadden de samsung galaxy trend niet meer en er was moeilijk aan te komen via andere winkels. Dus hebben ze ons de (pak de handleiding erbij) Alcatel one touch pop c7 meegegeven. Ook prima, deze kan alles wat de samsung galaxy trend kan met nog een paar extra's erbij. Helemaal goed dus!
Donderdag: Donderdag hebben we boodschappen gedaan en 's middags zijn we naar me oma gegaan.
Vrijdag: Vrijdag hebben we een oud kasteel bezocht. Ik vind het altijd heel mooi om te zien hoe ze vroeger leefden, dus vond ik dit uitstapje ook weer heel leuk!
Zaterdag en Zondag: Deze twee dagen heb ik eigenlijk niet echt iets boeiends gedaan. Deze twee dagen bestonden grotendeels uit in bed liggen en de tijd dat ik uit me bed was ben ik met me kamer bezig geweest.

Volgende week (laatste vakantie week):
Maandag: Naar de beugelarts en daarna uit eten met de hele familie!
Dinsdag: Een uitstapje naar het kunst museum.
Woensdag: Naar de bieb.
Donderdag: Boodschappen doen.
Vrijdag: Naar het zwembad.
Zaterdag: Iets bakken en naar me oma.
Zondag: Uitslapen!

Planning:
Volgende week komen er geen artikelen online. Nu zul je denken hoezo niet? Ik moet goed gaan nadenken hoe ik dat moet doen met school enzo, dan heb ik namelijk niet zo veel tijd meer om te bloggen. Ook moet ik vooruit gaan werken omdat ik de eerste school week bijna geen artikelen kan gaan maken omdat ik dan op kamp ga. Dus ff een weekje pauze. Ik hoop dat het na deze pauze beter gaat en er geen artikel meer te laat online komt. Wees maar niet bang dat ik ga stoppen met me blog, vind het echt veel te leuk dus ga er zeker mee door. Gewoon ff een pauze daarna weer knallen!!

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. Laat ook weten van jullie ervan vonden. XXX Saskia

P.s: Zondag komt er wel gewoon een diary en planning! En daarna weer artikelen.

3 opmerkingen:

  1. Je lijkt leuke dingen gedaan te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je eerst de verdere mobiel toegestuurd kreeg, maar gelukkig is het goed gekomen! Je hebt leuke dingen gedaan deze week. :)

    BeantwoordenVerwijderen