zondag 24 augustus 2014

Diary en planning #11

Hoi,
Vandaag heb ik weer een diary en planning voor jullie. Deze diary en planning is een beetje kort. Dat komt omdat ik woensdag, donderdag en vrijdag op kamp ben geweest en hier nog een ander artikel over ga maken. Veel lees plezier!

Diary van 18 tot 24 augustus.
Maandag: Ik weet echt niet meer wat ik maandag heb gedaan. Ik denk dat ik tot 12 uur in mijn bed heb gelegen. Daarna aankleden & ontbijten. En daarna de hele dag achter de pc zitten. Zoiets denk ik. En heb geloof ik ook nog zandkoekjes gebakken.
Dinsdag: Dinsdag heb ik al mijn spullen ingepakt voor kamp. En 's avonds ben ik naar school gegaan om al mijn spullen er heen te brengen.
Woensdag: Om 06:30 uur opstaan en daarna KAMP!!
Donderdag: KAMP!!
Vrijdag: KAMP!!
Zaterdag: Zaterdag ben ik naar paardrijden geweest en daarna naar mijn oma.
Zondag: Zondag heb ik overdag niet veel gedaan. Maar 's avonds ben ik naar het feest van vrienden van mijn vader gegaan. Het was heel gezellig!

Volgende week (eerste echte school week):
Maandag: School
Dinsdag: School
Woensdag: School
Donderdag: School
Vrijdag: School
Zaterdag: Paardrijden en naar mijn oma
Zondag: Uitslapen!!

Planning:
Maandag: Niets
Dinsdag: Niets
Woensdag: Artikel over wat ik op kamp heb gedaan.
Donderdag: Niets
Vrijdag: Shoplog schoolspullen
Zaterdag: Niets
Zondag: Diary en planning

Dit was het dan weer voor deze week. Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden. Laat ook weten wat je er van vond. Tot woensdag. XXX Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten