vrijdag 20 juni 2014

10 anti-verveel tips #1

Vandaag heb ik weer een blogje voor jullie. Dit keer ga ik 10 anti-verveel tips met jullie delen. In de vakantie (maar ook als ik gewoon tijdens school weken) verveel ik me best wel vaak. Vooral als al mijn vrienden al wat te doen hebben, en ik alleen thuis zit. Dus ik heb op internet wat anti-verveel tips opgezocht en er zelf wat bedacht. En die wil ik nu graag met jullie delen. Er zijn er alleen wat te veel op ze allemaal in een artikel te stopen, dus soms schijf ik een artikel met 10 anti-verveel tips. Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden.

Uitslapen
Als ik vakantie heb vul ik er de helft van de dag mee LOL!
Maar als je nog een beetje iets aan je dag wil hebben en je niet misselijk en duizelig wil voelen als je eenmaal je bed uitstapt. Zou ik er toch wel voor twaalven uitgaan.

Films/serie kijken
Als je dan toch bezig bent met lui zijn, kan dat er ook nog wel bij.
Ga lekker op de bank liggen met een dekentje, mok thee, pak koekjes (of wat gezonders) en relax.

Maak een fotoboek
Zoek je favorieten foto's uit, laat ze ontwikelen en plaken maar!
Je kan een ook een online fotoboek maken op deze, deze en deze site.

Dingen die je moet doen doen
Vervelen is een groot woord, je kan je best vervelen als je nog vanalles moet doen.
Huiswerk, afwasen of het konijnenhok verschonen. Doe het nou maar gewoon, daarna is er genoeg tijd om je echt te vervelen, xD.

Setjes maken
Gooi alle kleding uit je kast en maak setjes.
Handig voor als je weer naar school moet, sta je geen 2 uur voor de kast.

Experimenteer met make-up
Ook een heel leuk meidending.
Als je dan toch bezig bent gooi dan ook meteen al je oude make-up weg.

Begin een dagboek
Het kan super leuk zijn om een dagboek te beginen.
Ik ben al 7 keer een dagboek begonen ik stop er alleen steets mee, omdat ik er geen tijd/zin meer in hebt.
Je kan ook een dagboek met foto's beginen, heb ik zelf ook gedaan daar ben ik toen 3 weken ofzo meedoor gegaan.

Help je ouders met een klusje
Natuurlijk niet het leukste, maar je verveelde je natuurlijk niet meer.
En je ouder zijn er super blij mee.


Maak een mooi kunswerk op een schilderdoek
Koop een mooie schildersdoek en maak er een kunstwerk van. Je kan denken aan verven, glitters, knippen en plakken.

Geef je nagel lak een naam.
Knip dunne strookjes uit papier en schrijf er een leuke naam op en plak ze op je nagellak potjes.

Ik hoop dat jullie wat aan dit artikel hebben gehad. En dat jullie je nu niet meer vervelen. Laat ook weten wat jullie van dit artikel vonden en wat er nog beter kan. Laat ook weten wat voor blogjes jullie nog meer willen zien. XXX Saskia

 

1 opmerking:

  1. Ik bekijk dan vaak fotoboeken, oude dagboeken en plakboeken, dit zijn ook leuke ideeën!
    XXX
    Arjanne -A&A-

    BeantwoordenVerwijderen