woensdag 25 juni 2014

Inspiratie #1: 7 tips om je kamer op te leuke

Hoi,
Vandaag heb ik weer een nieuw artikel voor jullie. Vandaag ga ik het hebben over slaapkamer inspiratie. Ik heb van die dagen dat ik denk 'ik wil wat anders met mijn kamer!' In dit artikel schrijf ik over 7 dingen die je kan veranderen zodat je kamer er net wat ander uit ziet. Veel lees plezier.

1. Nieuw dekbed!
Natuurlijk verander jij je dekbed soms (mag ik hopen). Maar ik heb 3 bijna dezelfde dekbedovertrekken die bijna hetzelfde zijn. Dus ga eens naar de IKEA of de Hema of een anderen winkel die dat verkoopt. En sla een anders soort dekbedovertrek in.
 
2. Spiegels
Een meisje kan nooit genoeg spiegels hebben. Of zo iets. Dat klopt ook wel ik heb zelf ook heel veel spiegels en ik koop er soms nog meer bij. En nog een voordeel als je veel spiegels op je kamer hebt ziet je kamer er ook veel groter uit.

3. Kaarsen
Ik ben echt groot fan van kaarsen! Heb er echt héééél veel van op me kamer staan. Het geeft ook zo kun effect. Elke avond vooral in de herfst/winter steek ik mijn kaarsen aan. Leuk!!

4. Kussens
Me hele bank ligt vol met kussens en me bed ook. Vind het gewoon heerlijk om er na een lange dag op school op neer te ploffen, en gewoon ff uit te rusten. En daar komt nog bij dat het natuurlijk ook heel leuk staat.

5. Bloemen
Oké, niet iedereen heeft groene vingers maar een bloemetje onderhouden is toch niet ze moeilijk? Vraag aan je ouders of ze nog een leuk vaasje ergens hebben staan of nog leuker maar er zelf een!

6. Opbergdozen
Dit helpt ook mee om je kamer op te leuke! Want een rommelige kamer is nooit leuk. Ze hoeven helemaal niet saai te zijn. Er zijn genoeg leuke dozen op de markt die ook niet zo heel veel geld kosten.

7. Een beeldje
Een beeldje. Bij de wereldwinkel hebben ze mooie beeldjes. Bijvoorbeeld een boeddha of een olifantje. Dat is een keer iets anders! Er zijn verhalen dat je een boeddha met zijn gezicht naar de deur moet zetten en dat je een boeddha niet voor jezelf mag kopen, maar deze stellingen worden ook vaak ontkracht, dus wat waar is... Ik durf het niet te zeggen! Misschien dat de verkopers in de wereldwinkel hier meer over weten.

Dit was het alweer voor vandaag. Laat ook weten wat je van dit artikel vonden en wat jullie nog meer graag op mijn blog willen zien. XXX Saskia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten