zondag 29 juni 2014

10 anti-verveel tips #2

Hello,
Vandaag heb ik voor jullie weer een artikel, deze keer deel ik weer 10 anti-verveel tips met jullie. Zoals jullie weten ben ik elke week wel een keer te laat met een artikel dus deze week mocht dat ook niet ontbreken en ik kan nu wel een smoesje gaan bedenken maar ik heb er gewoon niet aan gedacht. Veel lees plezier!


1. Ga iets doen met je vriendinnen
Je kan bijvoorbeeld gaan picknicken, een beauty middag houden, film kijken, iets koken, etc. Maar ook gewoon bellen, sms'en of whatsappen is ook al heel leuk.
2. Schrijf een brief die je pas mag openen als je 10 jaar ouder bent
Dit wil ik echt ooit nog een keer doen. Je kan er bijvoorbeeld in zetten hoe je jezelf ziet over 10 jaar. Doe het in een doos met anderen leuke herinneringen. En bewaar hem goed of vraag aan je ouders of ze hem willen bewaren.
3. Maak een leuke DIY
Als je zo creatief tiepje bent is dit de tip voor jouw. Je kan er alle kanten mee op iets knutselen, tekenen, naaien, etc. Noem zo maar op! Ik ben zelf niet zo heel creatief aangelegd maar ik vind het ook wel leuk om zo nu en dan een DIY te maken. Op internet en YouTube staan genoeg leuke DIY en ik zal zo nu en dan ook een DIY op mij blog plaatsen.
4. Ga iets koken/baken
Dit is wel een goede tip voor mij! Koken/baken is echt mijn grootste hobby. Ik vind het super om uren in de keuken bezig te zijn en dat mijn zelfgemaakte eten op te eten. Ook op mijn blog zullen daarom ook veel bak artikelen verschijnen. Maar ook op internet/YouTube zijn er genoeg leuke recepten te vinden.
5. Begin een blog!
Deze tip heb ik al toegepast. Mij leek het al tijden heel leuk om een eigen blog te beginnen en nu heb ik (met hulp van mijn vriendin Fatima) het ook gedaan. Binnenkort ga ik hier ook nog een blog over schijven.
6. Lees een boek
Nu kan je denken 'SAAI!!' Maar dat hoeft het helemaal niet te zijn, er zijn genoeg leuke boeken die zeker de moeite waard zijn. Mijn faro schrijvers zijn Maren Stoffels, Caja Cazemier, Stephenie Meyer, Carry Slee en Francine Oomen. Binnenkort ga ik ook een top 10 leukste boeken maken.
7. Ruim je kamer op
Misschien niet het leukste klusje maar wel heel nuttig. Als je kamer heel rommelig is is je hoofd dat meestal ook. En natuurlijk is het niet echt handig als je helemaal niets meer terug kan vinden. Dus ruim je kamer op!
8. Filmpjes kijkje op YouTube
Hier kan ik uren me zoet zijn. Ik volg heel veel YouTube's (hier ga ik ook nog een artikel over maken), en zo één a twee keer per week ga ik er even goed voor zitten en ga ik al hun nieuwe filmpjes bekijken, en dan ben ik zo weer 2 uur verder.
9. Ga iets doen voor het goede doel
Dit wil ik ook gaan doen in de vakantie. Je kan verschillende dingen gaan doen. Je kan dingetjes maken en die verkopen en dan het geld aan het goede doel geven. Je kan vrijwillige werk gaan doen. Noem zo maar op.
10. High tea
Ook dit wil ik heel graag gaan doen in de vakantie. Een paar friends uitnodige en allemaal zelfgemaakt hapjes op tafel zetten en AANVALLEN maar. Maar als je niet zo super veel van zelf koken houwt kan je ook een high tea reserveren in een leuk cafeetje.

Dit was het weer voor deze week. Ik hoop dat jullie het weer een leuk artikel vonden. En laat achter welke artikelen jullie nog meer willen zien. XXX Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten