zondag 15 juni 2014

Diary en planning #1

Hey lieve lezers,
Vandaag de planning en diary van deze week. Veel lees plezier.

Diary van 9 tot 15 juni!
Maandag: Maandag heb ik niet echt iets bijzonders gedaan, de hele dag achter de pc/tv/bed zitten/liggen vind ik niet echt bijzonder.
Dinsdag: Dinsdag ben ik dit blog gestart! Voor de rest ben ik gewoon naar school geweest en daar was geen bal aan.
Woensdag: Woensdag heb ik mijn tv opgehaald van de rommelmarkt, was maar 12.50 heel goedkoop en hij doet het ook heel goed. Bij de rommelmarkt heb ik ook nog 3 sjaaltjes en een pet gekocht en ik was bij elkaar maar 3 euro kwijt hoe goedkoop!!! Nadat we bij de rommelmarkt zijn geweest zijn we ook nog even bij de Ikea langs geweest, om een ijsje te halen, ja je leest het goed naar een woonartikelen winkel geweest om een ijsje te halen. Voor de rest voelde het vandaag een beetje als vrijdag, dat kwam omdat ik donderdag en vrijdag vrij ben. 
Donderdag: Donderdag ben ik met mijn ouders boodschappen gaan doen. We zijn ook naar de Action geweest en hebben daar wat schoolspullen gekocht. Ook moest ik 's middags naar de beugelarts.
Vrijdag: Ben ik de hele dag gewoon thuis geweest. Nou, ik moet alleen even een brief op de bus doen voor de rest niets gedaan.
Zaterdag: Zaterdag was denk ik wel de stomste dag in de week, ik was namelijk een beetje ziek. 's middags ben ik nog naar me oma geweest.
Zondag: Zondag heb ik vooral veel voorbereid voor kamp. En heel vroeg naar bed gegaan, want op kamp wordt het bijna niet slapen natuurlijk.

Volgende week:
Maandag, dinsdag en woensdag: KAMP!!!!!!!!!!!!!!!
Donderdag en vrijdag: VRIJ!!!!! + vrijdag middag feest op school!
Zaterdag en zondag: WEEKEND!!!
Leuke week dus!!

Planning volgende week:
Maandag: Zoals ik boven al zei, heb ik KAMP!! Dus komt er niets online.
Dinsdag: Zoals ik boven al zei, heb ik KAMP!! Dus komt er niets online.
Woensdag: Na mijn kamp ga ik toch met mijn vermoeide kop achter de pc zitten om een artikeltje online te plaatsen. Want slapen voor 4 uur 's nachts word het echt niet op kamp. Dit artikel zal weer een test zijn dat zal gaan over of jij een model zou kunnen worden.
Donderdag: Niets
Vrijdag: Artikel met to do tips.
Zaterdag: Niets
Zondag: Planning en diary

Tot volgende week, nog een fijne zondag. XXX Saskia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten