donderdag 19 juni 2014

Test #3: Heb jij alles over voor een modellen leven?

Vandaag heb ik weer een blogje voor jullie. Ik kom net terug van kamp! Het is echt super leuk geweest! Heel veel plezier gemaakt! Maar alleen heel weinig geslapen! De eerste nacht 4 uur. En de tweede nacht (vandaag dus) 0 uur! Ik ben dus echt heel moe. En dat moet ik dus ook nog een artikel schrijven voor me blog, gaat dat wel lukken. (volgende dag) Nee dus! Ik heb de helft van dit artikel heb ik woensdag geschreven toen ging ik eten en voetbal kijken (gewonnen!!!!!!!) en toen viel ik in slaap op de bank! LOL! Maar ik heb dus niet het artikel op tijd af (alweer niet). Oeps...

Wat is de bedoeling?
Beantwoord de vragen, tel dan de uitslagen bij elkaar op en bekijk onderaan wat voor type je bent.

De test!
1. Heb jij een goede conditie?
A. Zeker! Je sport minstens drie keer per week.
B. Niet echt! De gymles sla je liever over.
C. Vast wel. Shoppen is ook topsport.

2. Je mag model staan als je je haar afknipt.
A. Ehm... kan je niet een pruik op zetten?
B. Prima. Het groeit vanzelf weer aan.
C. No way! Laat dan maar zitten dan.

3. Op de catwalk moet je een giga gek pak aan.
A. Je hoopt dat niemand je herkent.
B. Hoe cool, zo'n apart ontwerp.
C. Dikke doei! Je draagt alleen mooie outfits.

4. Tijdens een shoot poseer je met een vogelspin.
A. Je vind het vet eng, maar doet het toch.
B. Acht ja. Je doet alsof het een konijntje is.
C. Grapje zeker? Dat doe je dus echt niet!

5. Je volgende klus is in China.
A. Zonder moeder ga je nergens naartoe.
B. GEWELDIG! Je wil de hele wereld zien.
C. Pff, je hebt geen zin in zo'n lange reis.

Mijn uitslag!
1. B. Mij zie je niet snel aan het sporten.
2. A. En als je dan toch geen pruik op kan zetten, toch maar niet.
3. B. Lijkt mij wel leuk.
4. B. Ik ben echt niet bang voor een vogelspin.
5. B. Ik wil de hele wereld zien!
Ik ben dus type B. Ik wil niet echt een model worden of zo iets, dus ik had het niet echt verwacht.

De uitslag!
Het meeste A.
Je vind het heel cool zo modellen leven. Maar toch nog wel een beetje spannend. Geen nood! Je hoeft niet nu meteen te beslissen.
Het meeste B.
Model worden is echt jou droom! En met jou lef en zelfvertrouwen gaat dat zeker lukken. Geniet ervan!
Het meeste C.
Jij vind het wel een leuk idee. Maar je hele leven ervoor opgeven? Of je lange haar? No way!

Nou dit was het alweer voor vandaag! Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden, en er wat aan hebben gehad. Laat ook weten wat jullie ervan vonden en wat er nog beter kan. Laat ook weten wat voor artikelen jullie nog willen zien. XXX Saskia
P.s Zondag komt er een artikel over wat ik op kamp heb gedaan. 

1 opmerking:

  1. hey sas,

    1. B Ik heb een goede conditie maar GYM bekijk het maar.
    2. A Ik wil wel model worden. Maar wat je er voor moet doen, laat dan maar zitten..
    3. B Dat boeit me niet zolang ze me maar niet herkennen. Haha (vooral jij zou me uitlaggen)
    4.C Nee mooi niet!!!!! Laat dat iemand anders maar doen!
    5.B Zeker weten doe ik dat!!!!

    Ik ben een wisseltje haha.

    Gym is onze stomste vak!!!!
    Tot morgen! Voor het eerst dat ik naar school ga op een vrije dag. haha

    Liefs Fatima

    BeantwoordenVerwijderen