zondag 22 juni 2014

Diary en planning #2

Hoi,
Vandaag ga ik jullie mijn planning en diary zien. Veel lees plezier.

Diary van 16 tot 22 juni!
Maandag + dinsdag + woensdag: Kamp!!!!!!!!! Hier ga ik nog een apart artikel over schrijven die ook vandaag online gaat komen.
Donderdag: Donderdag was ik vrij! Omdat wij op kamp niet heel veel slapen mochten we van meester thuis blijven. Ik ben eerst uitgeslapen tot 10 uur ofzo. Daarna ben ik met me ouders boodschappen gaan doen. En zijn we ook nog bij de Action langs geweest om oortjes en een USB-stick te kopen. De rest van de dag ben ik bezig geweest met mijn blog.
Vrijdag: Vrijdag mocht je kiezen of je naar school gin. Omdat al zijn vrienden wel naar school gingen. Ben ik zelf ook maar gegaan. Vrijdag middag was er ook een schoolfeest bij mijn op school. Waar ik samen met een vriendin heb rondgelopen.
Zaterdag: Zaterdag heb ik gewoon de hele tijd thuis gezeten. Niets boeiends gedaan.
Zondag: Ben ik naar me oma geweest. Voorderest niet veel gedaan.

Volgende week:
Maandag: Meester jarig, dus de hele dag party!!!
Dinsdag: Gewoon school
Woensdag: School + paardrijden
Donderdag: Gewoon school
Vrijdag: Gewoon school
Zaterdag: Naar me oma
Zondag: Niets boeiends

Planning!
Maandag: Niets
Dinsdag: Niets
Woensdag: Tips hoe je je kamer kan opleuken
Donderdag: Niets
Vrijdag: Anti-verveel tips
Zaterdag: Niets
Zondag: Planning en diary

Dit was het voor deze keer. Tot volgende week. XXX Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten