zaterdag 14 juni 2014

Test #2: Flapuit of stillen?

Vandaag heb ik weer een blogje voor jullie. Dit blogje zou eigenlijk vrijdag online komen, maar omdat het vrijdag al zo laat was geworden en ik nog met mam had afgesproken om film te kijken, kon het vrijdag echt niet meer online komen. Nou zo probleem is dat toch ook niet, dacht ik, dan sta ik zaterdag wel vroeg op om het af te maken en te plaatsen. Nou nee vond mijn hoofd, krijg knallende koppijn en werd super duizelig en misselijk. Dit heb ik heb ik nou altijd vlak voordat ik iets leuks ga doen (maandag ga ik 3 dagen op kamp), ik heb dus nog wat langer in bed gelegen. En om 2 uur moest ik alweer naar me oma. Dus nu zit ik eindelijk achter de pc dit blogje af te maken. Terwijl ik me nog steeds niet super voel, hopelijk gaat het maandag beter.

De bedoeling?
Beantwoord de vragen, tel dan de uitslagen bij elkaar op en bekijk onderaan wat voor type je bent.

De vragen!
1. Op jouw Facebook/Twitter account schrijf je over...
A. De dansles, dat moeilijke proefwerk en je irritante broertje.
B. Niks. Je volgt alleen andere mensen.
C. De nieuwste aflevering van GTST. Zo spannend!

2. Na een vette ruzie met je BFF...
A. Bel je haar op om het uit te praten.
B. Huil je flink uit uit bij je moeder.
C. Lucht je je hart bij andere vriendinnen.

3. Als jij mega hotel de botel verliefd bent...
A. Klets je non-stop over hem met je vriendinnen.
B. Schrijf jij erover in je super geheime dagboek.
C. Neem jij alleen je BFF in vertrouwen.

4. Op een verjaardag valt opeens een stilte. Jij...
A. Ratelt over wat je hebt meegemaakt in het weekend.
B. Wacht tot iemand anders een gesprek begint.
C. Stelt vlug een vraag aan degene die naast je zit.

5. Je regelt een surprise party voor je BFF. Jij...
A. Hebt het per ongeluk al aan haar verklapt.
B. Voor de zekerheid vertel jij niemand erover.
C. Kletst erover met je anderen friends.

Mijn antwoorden!
1. A. Ik deel alles op sociale media.
2. C. Als we ruzie hebben hebben (wat we bijna nooit hebben), ben ik echt boos op haar en heb ik niet zo veel zin om het meteen weer goed te maken.
3. A. Zo uitbundig dat hij na een tijdje doorkrijgt dat het over hem gaat.
4. A. Als er al een keer een stilte valt als ik erbij ben.
5. C. Ben best wel goed in verassingen bewaren. En het stil houden zodat ze er niet achter komt.
Mijn uitslag: A. dat vind ik ook heel goed kloppen want ik ben een echte flapuit.

De antwoorden!
Met meeste A.
Jij bent hartstikke open en verteld honderduit over je leven, een echte flapuit dus. Dat al je klasgenoten weten op wie je verliefd bent, maakt je niets uit. Leuk dat je zo spontaan bent, maar vreemden hoeven niet alles van je te weten.

Met meeste B.
Vertellen op wie je verliefd bent? Echt niet! Jij bent erg gesloten en vertelt liever zo min mogelijk over jezelf. Het is prima dat je sommige dingen privé houdt, maar als je niets met anderen deelt, leert niemand je echt kennen. Probeer eens wat opener te zijn.

Met meeste C.
Vriendinnen mogen alles van je weten, maar je denkt wel goed na wat je op het net gooit. Goed balans! Praten over dingen waar je van baalt vind je nog best wel lastig, maar eerlijkheid duurt toch het langst.

Dit was het alweer voor vandaag! Laat me ook vooral weten wat jullie van dit blogje vonden en wat er nog beter kan. Laat ook weten wat voor blogjes jullie nog meer willen zien. XXX Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten