zondag 22 juni 2014

Kamp #1

Hey lezers,
Vandaag ga ik jullie vertellen wat ik op kamp het gedaan, een soort vervolg op diary #2.

Maandag:
Toen ik op school kwam, was het behoorlijk saai, dat kwam omdat alle ouders van me vrienden reden en ze dus later op school kwamen. Na een tijdje kwam me vriendin en ik ben samen met haar chocola gaan halen als cadeau voor de ouders die reden.
Rond 11 uur waren alle ouders er en konden we verteken. Rond 12 uur kwamen we aan bij de boot naar Schiermonnikoog. Om half 1 vertrokken we naar Schiermonnikoog. Op de boot kwam ik ook nog een vriendin van paardrijden tegen, hoe toevallig. Om 1 uur kwamen we aan op Schiermonnikoog. Daar moeste we een tijdje wachten tot onze bagage werd opgehaald. En rond half 2 vertrokken we lopend naar onze kampeerboerderij ´de banding´. Rond 2 uur waren we daar. En liet de eigenaar onze slaapplek zien, het eerste wat ik dacht toen ik het zag was ´WOW´. Fatima en ik kregen 2 huiskamers, 2 keukens (niet echt veel mee gedaan) en 3 slaap kamers. Dan zeg je ook wel WOW. Toen we onze bagage hadden uitgepakt. Gingen we met de groep een stukje fietsen, naar het dorp maar ook naar de zandvlaktes. Naar een tijdje zijn we weer terug gegaan naar de kampeerboerderij. En daar hebben we een soort van feestje gebouwd. Op de kamer van de meisje hadden we wat jongens uitgenodigd (wat niet mocht, kwamen we later achter) en toen ging de radio aan en de chips en cola open. En PARTY!! En toen BOZE EIGENAAR. Want de meisjes kamer is voor de meisjes, niet op de hele klas uit te nodigen en een PARTY te houden. OEPS...
Na een tijdje gingen we eten. En naar het eten gingen we in het donker naar het strand. Toen ben ik nog gaan wandelen met met een vriend (die de dag erna naar huis moest omdat die ziek was). En toen was het 1 uur of zo en zijn we naar de kamers gegaan en heb ik daar nog een hele tijd filmpjes op de mobiel van me vriendin gekeken.
Dinsdag:
Dinsdag ben ik om 4 uur waker geworden door een snurkende vriendin. En ben ik op de bank verder gaan slapen. Om half 9 zijn we gaan ontbijten. En rond half 10 zijn we met en speurtocht gestart. We moesten op verschillende plekken op het eiland opdrachten doen. Van de ene hoek naar de anderen hoek fietsen. Om half 6 waren we weer terug. Onderweg hebben we ook nog patat gegeten. Toen we weer terug waren hebben we gebarbecued. Daarna hebben we nog een kampvuur gemaakt. En rond half 2 was het tijd om te gaan slapen. Daar dachten de meiden anders over. Dus heb ik iets gedaan wat ik al heel lang wou doen: opblijven tot de zon op komt.
Woensdag:
Dus toen moeste we opstaan en hadden we geen minuut geslapen. LOL. Voorderest is er eigenlijk niets meer gebeurt woensdag, naar de boot gelopen, weer naar het vasteland gevaren. En in de auto gestapt en net op tijd bij school aangekomen om de bus te halen.
Eenmaal thuis, pizza gegeten, voetbal gekeken en in slaap gevallen op de bank. LOL.

Dit was wat ik op kamp heb gedaan, als je foto´s wil zien moet je ff op het blog van mijn vriendin kijken. De link. Tot volgende week. XXX Saskia

1 opmerking:

  1. Hey sask,

    De foto's komen vandaag om 7uur online!

    Veel kijkplezier! :)

    Liefs Fatima & Youssra

    BeantwoordenVerwijderen