zondag 29 juni 2014

Dairy en planning #3

Moi,
Vandaag laat ik jullie weer de planning en diary van deze week zien. Veel lees plezier!

Dairy van 23 tot 29 juni!
Maandag: Maandag ben ik gewoon naar school geweest. Alleen was mijn meester jarig. Voor de rest niet veel gedaan.
Dinsdag: Gewone normalen dag. SAAI!!
Woensdag: Woensdag hadden we sportdag op school en 's middags ben ik naar paardrijden geweest.
Donderdag: Donderdag is er ook niet veel gebuurt.
Vrijdag: Vrijdag is er ook niets gebeurt gewoon naar school geweest. Moet ik nog veder gaan met deze dairy?
Zaterdag: Misschien toch wel? Zaterdag ben ik namelijk met de hele familie op stap geweest omdat mijn oma jarig was.
Zondag: Zondag ben ik de hele dag gewoon thuis geweest en voetbal gekeken (dat ga ik nog doen).

Volgende week! (laatste school week!!)
Maandag: School
Dinsdag: Spel dag op school
Woensdag: Vrij!! Alle schoolverlaters zijn dat vrij!
Donderdag: Afscheidsfeest op school
Vrijdag: VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaterdag: Naar oma
Zondag: Thuis zitten

Planning:
Maandag: Extra artikel! Wat voor artikel blijft nog geheim.
Dinsdag: Niets
Woensdag: Bak artikel
Donderdag: Niets
Vrijdag: DIY artikel
Zaterdag: Niets
Zondag: Dairy en planning

Dit was het voor deze week! Nog een fijne zondag. XXX Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten