dinsdag 10 juni 2014

Begonnen

Hey lieve lezers,

Vandaag ben ik dit blog begonnen en ik vind het nu al leuk!
Ik heb al een tijdje (maandje of zo) geblogt op girlscene, ik vond dit wel leuk maar ik had een beetje het gevoel dat ik zo weinig lezers had. Daarom ben ik hier begonnen. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden!

Over mij!
Nou ik ben Saskia, ben 13 jaar (word over ongeveer 4 maanden 14) en ik zit nog in groep 8. Ik weet wat jullie nu denken '13 en dan nog in groep 8, OMG!' Ik weet het, het is een beetje gek. Dit komt omdat ik 2 keer ben blijven zitten.
Mij hobby's zijn paardrijden en ik doe dit al ongeveer 2 jaar. Heb 4 keer aan een wedstrijd mee gedaan en heb 2 van de 4 keer een prijsje gewonnen, jeeee. Één keer met springen (1ste) en een keer met dressuur (4de). Elke woensdag middag rij ik.
Meer valt er niet echt over mij te vertellen als jullie nog vragen hebben hoor ik het graag.

Waarom ik met bloggen ben begonnen?
Ik had eigenlijk al een hele tijd het idee om te beginnen met bloggen, ik weet niet wat mij tegenhield misschien dat ik niet genoeg tijd had. Maar ik ben toch begonnen op 30 april '14. En echt een paar dagen erna is mijn vriendin ook begonnen met bloggen, niet dat we het idee van de ander wisten, het leek ons gewoon een leuk idee.
Na een tijdje vertelde ik aan haar dat ik ervan baalde dat ik zo weinig lezers had. En of zij er iets tegen wist. Nou ja dus. Op school (onder genot van schreeuwende jongens) heb ik met haar hulp een account aan gemaakt. Eenmaal thuis probeer ik in te loggen. Doet die het niet, ik heb dus op de een of ander manier iets verkeerd ingevuld of (wat waarschijnlijk het geval is) ben ik het wachtwoord vergeten. Ja, dat heb ik weer!! Dus weer een nieuw account aangemaakt (en meteen alles opgeschreven) en nu kan ik dan eindelijk beginnen.
Trouwens mijn vriendin haar blog heet lovemylifeblog en zij heet Fatima.

Op welke dagen blog ik?
Ik blog woensdags, vrijdags en zondag als ik naar school moet.
En in de vakantie (dat het bijna is) maandag, woensdags, vrijdag en zondag.
Op maandag, woensdag en vrijdag komt er een gewoon artikel.
En op zondag vertel ik wat ik die week heb gedaan, een soort diary zonder foto's dus, in de toekomst zal ik misschien wel iets met foto's gaan doen. Maar ook vertel ik welke artikelen je deze week kan verwachten.
En zo nu en dan komt er nog een extra artikel bij.

Nou dit was het voor vandaag.
Ik hoop dat jullie mijn blog blijven volgen.
En als jullie nog opmerkingen hebben hoor ik het graag.
XXX Saskia!!

3 opmerkingen:

  1. leuk dat je bent begonnen met bloggen! ik kom zeker vaker langs op je blog. Tip: Maak bloglovin' aan, dit is een site waar al jou artikelen op komen te staan en waarop je steeds meer volgers krijgt!

    liefss,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je een blog bent begonnen, je eigen plekje op het internet voelt altijd goed! Ben benieuwd! Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen