vrijdag 11 juli 2014

Anti-verveel tips #3: 10 tips om te doen met je vriendinnen

Hey,
Vandaag heb ik 10 tips voor jullie met ideetjes die je met je friends kan doen. Veel lees plezier!

1. Ga Truth or Dare spelen
Bijna iedereen kent dit spel wel. Met truth moet je waarheid vragen beantwoorden, en met dare moet je rare opdrachten uitvoeren. Ik speelde dit heel vaak met me vrienden. En ik koos altijd dare, en stond dan meestal voor schut, maar het was altijd grappig.

2. Beschrijf de ander in 5 woorden            
Dit zal echt geen tip zijn voor mij, maar voor anderen zal het heel leuk zijn. Om toch maar een poging te doen: Grappig, gezellig, knettergek, onhandig en (weet niets meer) vrolijk.

3. Ga lekker kletsen en haal oude (goede) herinneringen op
Als er een iemand is die deze tip heel vaak toepast ben ik het wel. Ik klets heel wat af met me vrienden. Ook heel vaak dingen van vroeger.

4. Ga samen koken/bakken
Dit heb ik nog nooit echt gedaan omdat mijn vrienden niet zo erg van koken/bakken houden. Ik heb het wel een paar keer voorgesteld maar ze vonden het niet zo goed idee. Ik ben zelf wel heel erg van het koken/bakken en doe het ook regelmatig (ga dit weekend ook brownies maken!!). Als je het niet te moeilijk wil maken kan je ook gewoon een bakmix halen, dat is (meestal) alleen water erbij en in de (meestal meegeleverde) vorm in de oven. Makkelijker kan het bijna niet. Ik heb zelf zo ook een paar keer cake gemaakt, maar ik vind het zelf leuker om alles zelf te maken.

5. Koop een notebook en schrijf er allemaal dingetjes over jullie vriendschap in
Een soort dagboek van jullie vriendschap, lijkt mij ook een heel leuk idee.

6. 100 dingen die  jullie nog willen doen tot jullie dood
Dit kun je doen in het notebook maar je kan het ook op een apart velletje schrijven. Ga ik ook zeker nog een keer doen.

7. Fotoschoot
Trek je mooiste kleding uit je kast, doe je mooiste make-up op (of laat de ander je opmaken), en fotoschoot. Hier ben je nog een paar uur zoet mee.

8. Ga samen bewegen
Je kan samen gaan hardlopen maar als je daar niet zo fan van bent kan je ook yoga doen. Hier ga ik nog een apart artikel over schrijven.

9. Zelf de weg vinden
Laat een van jullie moeders jullie naar een vreemde plek brengen. En probeer zelf de weg naar huis terug te vinden (neem voor de zekerheid wel je mobiel mee).

10. Ga koken
Deze keer niet met een of ander bakmix, maar een 3-gangen diner maken voor jullie ouders. Wil ik ook nog een keer doen.

Dit was het alweer voor deze keer. Laat weten wat je er van vond en welke artikelen je nog meer wilt. Tot zondag. XXX Saskia 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten