zondag 6 juli 2014

Planning en diary #4

Hoi,
Vandaag heb ik zoals elke zondag een planning en een diary voor jullie. Veel lees plezier.

Dairy van 30 juni tot 6 juli:
Maandag: Maandag ben ik gewoon naar school geweest. Maar echt veel gewerkt hebben we niet. Het is de 3nalaaste schooldag dus dan doen we echt niet zo veel meer.
Dinsdag: Dinsdag hadden we sport en spel dag op school. We hebben verschilde leuke activiteiten gedaan.
Woensdag: Woensdag was ik vrij!!! Alle schoolverlaters waren vrij. 's middags ben ik naar paardrijden geweest.
Donderdag: Donderdag was het me allerlaatste school dag!!! We hebben gebarbecued en 's middag zijn alle ouders gekomen om afscheid te nemen. Daarna zijn we nog naar de bouwmarkt geweest om wat spulletjes voor de huisdieren te kopen en daarna hadden me ouders nog een verassing dat we naar de Ikea gingen om te eten. Dus het was een leuke laatste schooldag.
Vrijdag: Vandaag heb ik de hele dag thuis gezeten en niet veel gedaan. Alleen zijn hier (nu terwijl ik dit typ) mannen aan het werk en ik word helemaal gek van het lawaai! 's Avonds hebben we nog een film genaamd The League Of Extraordinary gentlemen gekeken.
Zaterdag: Zaterdag heb ik bijna de hele dag thuis gezeten alleen 's middags ben ik nog ff naar me oma gegaan. En 's avonds heb ik nog de film Avatar gekeken.
Zondag: Zondag heb ik echt niets boeiends gedaan, gewoon de hele dag thuis gezeten en veel aan me blog gedaan.

Volgende week (VAKANTIE):
Maandag: Maandag ga ik Botanische tuinen bekijken
Dinsdag: Dinsdag gaan we 's middags naar de bibliotheek
Woensdag: Woensdag gaan we waarschijnlijk nog een uitstapje doen, we twijfelen nog tussen de twee museums.
Donderdag: Donderdag blijven we gewoon thuis. Ik ga me kamer een beetje opknappen.
Vrijdag: Vrijdag gaan we met me oma naar het ziekenhuis (waar we om half 9 al moeten zijn) en daarna gaan we boodschappen doen.
Zaterdag, Zondag: Ik weet nog niet zo heel goed wat we gaan doen. Waarschijnlijk niet zo veel.
 
Planning:
Maandag: Sinds vandaag ga ik elke eerste maandag van de maand mijn doelen en dingen die ik wil gaan die maand online plaatsen.
Dinsdag: Niets
Woensdag: Lekkere recepten voor een picknick
Donderdag: Niets
Vrijdag: To do tips om samen met je friends te doen
Zaterdag: Niets
Zondag: Planning en dairy

Dit was het alweer voor vandaag. Tot volgende week! XXX Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten