woensdag 16 juli 2014

DIY #2: Vakantieplakboek

Hallo,
Vandaag heb ik weer een DIY voor jullie. Ik ga namelijk een vakantieplakboek maken. Veel lees plezier!

Wat heb je nodig:
1. Aantal velletjes gekleurd papier (ik heb er 20 gebruikt)
2. Een vel gekleurd papier (voor de voorkant)
3. Plaatjes (voor op de voorkant)
4. Stift
5. Plakband (of lijm)
6. Perforator
7. Touw

 






Stap 1:

Schrijf op de voorkant van je plakboek een leuke tekst met de stift.










Stap 2:

Plak met de plakband (of lijm) de plaatjes erop.














Stap 3:


Maak er met de perforator 4 gaatjes in.

















'Het gaat best goed. Ik snap niet waarom ik niet vaker een DIY maak' dacht ik. Maar meteen werd ik herinnerd aan het feit waarom ik nooit een DIY maak. Namelijk: altijd als ik een DIY maak gaat het fout. Zo ook deze keer. Ik weet niet waar het aan lag? Misschien aan de perforator. Maar waarschijnlijk aan het feit dat alle DIY die ik maak mislukken.


                                        


Stap 4:                                      


Knip een stuk touw af.
Haal de twee uiteindes door de twee middelste gaatjes. En maak er een strikje in.






                       




Stap 5:     


Knip twee stukjes touw af. Maak met die twee stukjes touw een strikje in de twee gaatjes die nog open zijn.














En zo ziet het er dan uit:



















Dit was het dan weer. Ik hoop dat jullie deze DIY leuk vonden. Laat ook zeker weten wat jullie er van vonden en of jullie hem zelf ook gaan maken. Tot vrijdag. XXX Saskia

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk! En ik heb dat ook altijd, dat er iets mislukt, haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben ik tenminste niet de enige die altijd pech heeft met dit soort dingen, haha. XXX Saskia

      Verwijderen