vrijdag 4 juli 2014

DIY #1: Bloemetjes notebook

Hey,
Vandaag heb ik een DIY voor jullie. Na de vakantie moeten we natuurlijk allemaal weer naar school, daarom ga ik een aantal back to school artikelen maken. Ik begin vandaag met een artikel dat een beetje bij twee categorieën  horen. Ik heb het dus maar bij DIY gedaan, maar eigenlijk hoort het ook wel een beetje bij back to school. Ik ga namelijk laten zien hoe je je notebook kan opleuken. Veel lees plezier.

Nodig:
  1. Een notebook (duh!)
  2. Alleslijm
  3. Kwastje
  4. Witte stof
  5. Bloemetjes stof (als je niet zo van de bloemetjes bent kan je natuurlijk ook een anderen stof nemen)
Let's go:   
  1. Begin met de witte stof op maat te knippen. Deze stof gebruik je zodat de kleur van het notebook niet doorschijnt.
  2. Smeer lijm op het notebook en plak de witte stof erop.
  3. Leg het notebook plat op tafel en knip de bloemetjes stof op maat, zorg er wel voor dat je aan alle kanten 2 cm overhoudt. Zie afbeelding 1.
  4. Doe lijm op de witte stof en plak de bloemetjes stof erop. Druk het blij de kaft goed aan. Zie afbeelding 2.
  5. Doe nu net alsof je een boek kaft en plak de eerste bladzijde aan de kaft vast. Zie afbeelding 3.
  6. Laat goed drogen.
  7. KLAAR! Zie afbeelding 4.
Afbeelding 1:

Afbeelding 2:

Afbeelding 3:

Afbeelding 4:


Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. Laat weten wat voor back to school artikelen je nog wil zien en welke DIY. XXX Saskia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten