maandag 28 juli 2014

Outfit of the day #1: Vakantie kleding

Hoi,
Vandaag heb ik weer een nieuw soort artikel voor jullie. Deze keer ga ik jullie laten zien wat voor outfit ik draag op een vakantie dag. Veel lees plezier!

 Dit is dan mijn outfit voor vandaag. Ik maak namelijk dit artikel in de ochtend en 's middags ga ik shoppen. Je kan dus zeggen dat dit de kleding is die ik draag als ik ga shoppen. Ik vind het zelf wel handig als je je kleding makkelijk uit en aan kan doen. Want om elke keer in de pashokjes te lopen moeilijk doen om je kleding uit en aan te krijgen heb ik niet zo veel zin in.

 Dit is dan het eerste kleding stuk. Toen ik dit in de winkel zag hangen werd ik spontaan verliefd. Ik vind dit echt zo leuk shirtje en ik draag het nog vaak met liefde.

 Vandaag gaat het (volgens mij) best warm worden, als ik zo naar buiten kijk zie ik de zon al. Maar als het toch wat kouder word, heb ik tenminste wat warmst bij me. Ik doe dit dus niet meteen 's ochtends aan maar pas later in de middag/avond als het wat af is gekoeld.

En dit is dan de broek die ik aandoe. Het is een skinny jeans en zit echt geweldig. Ook heb ik er een riem omheen om twee redenen eigenlijk. Als eerste omdat het er natuurlijk leuk uitziet en als tweede omdat die anders afzakt.

Dit zijn de schoenen die ik ga dragen. Dit zijn echt mijn favorieten sandalen. Ze hebben wel een beetje een hakje maar toch kan ik er best goed op lopen.

 Zonder sieraden is je outfit natuurlijk niet compleet. Dus draag ik er nog een ketting bij van edelstenen en een horloge die ik van me vader heb gekregen.

Waar gekocht?
Shirt: C&A
Vest: C&A
Broek: C&A
Riem: C&A
Schoenen: Scapino
Ketting: ???
Horloge: Kruidvat

Dit was het dan weer voor vandaag. Ik hoop dit jullie dit artikel leuk vonden. En laat ook vooral weten wat je er van vond. Tot woensdag. XXX Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten