vrijdag 18 juli 2014

Sorry

Hoi,
Het eerste wat ik wil zeggen is: "sorry ik heb alweer niet op tijd me artikel af". Dit is een lang verhaal. Het zit namelijk zo: donderdag ben ik begonnen aan het artikel (over cavia's) voor vrijdag. Ik had het bijna af, alleen de foto's moesten er nog in. Ik dacht: "die foto's doe ik er vrijdagmiddag wel in en dan ben ik prima nog op tijd". Maar die vrijdag verliep wat anders dan ik had gedacht: 's ochtends gingen we een APK keuring doen met de auto. En daarna gingen we boodschappen doen. Dit was allemaal de planning (daarna zou ik aan me blog kunnen gaan werken), maar er was iets niet in de winkel waar we boodschappen gingen doen. Dus moesten we naar een andere winkel. Die was zo dichtbij bij me oma dat we daar ook ff op bezoek zijn gegaan. Daarna was het ondertussen etenstijd en zijn we gaan eten. Ik dacht niet zo'n probleem, ik ga na het eten achter de pc zitten en doe die foto's (die toch al op de pc staan) in mijn artikel en hij staat er nog op tijd in. Dus ik op de pc. En wat blijkt? Die foto's staan helemaal niet op de pc (weet niet waar ze dan zijn, maar niet op de pc). Dus ik ben weer niet op tijd met een artikel. Nu die foto's maken wil ook niet. Dus ik dacht dat ga ik dan wel morgen vroeg doen. En dan kan het morgen toch online staan, maar dat wil dus ook niet. Morgen ga ik namelijk iets bakken (en daar een artikel van maken) en zondag moet natuurlijk de diary en planning online komen. Maandag ben ik de hele dag weg. Dus dan is dinsdag de enige mogelijkheid. Dinsdag komt dan dus het cavia artikel online (voor 6 uur). Het spijt me echt heel erg, ik wist echt niet dat het zo zou lopen. En zie ook het voordeel van het nadeel, dinsdag een extra artikel. Tot zondag. XXX Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten