zondag 13 juli 2014

Diary en planning #5

Hoi,
Vandaag heb ik weer een diary en planning voor jullie. Deze keer (voor het eerst) ook met foto's. Ik ben van plan om dit vaker te doen. Veel kijk en lees plezier!

Diary van 7 tot 13 juli!
Maandag: Maandag heb ik een botanische tuin bezocht. Ik heb hier ook een paar foto's gemaakt.
Dinsdag: Dinsdag heb ik 's ochtends niet veel gedaan. 's Middags ben ik naar de bibliotheek geweest. Ik heb totaal 10 boeken geleend en ga sommige ook reviewen.
Woensdag: Woensdag zijn hier de hele dag mensen aan het werk geweest. We krijgen namelijk een mechanische ventilatie en daarvoor moet er een gat in het dak, dus ik zat de hele dag in de herrie.
Donderdag: Donderdag hebben we het uitstapje gedaan dat we eigenlijk woensdag wilden doen. We zijn namelijk naar een museum geweest om allemaal oude spullen te bekijken.  
Vrijdag: Vrijdag moest ik al vroeg op. Ik stond om kwart over 6 al naast me bed. Dat kwam omdat ik om kwart voor 8 al in de auto moest zitten naar het ziekenhuis, niet voor me zelf maar voor me oma. Na het ziekenhuis bezoek zijn we boodschappen gaan doen. Voor de rest niet veel gedaan.
Zaterdag: Zaterdag heb ik brownies gebakken. Ze smaakten heel lekker, alleen was het beslag niet zo goed geroerd. Als avond eten hebben we patat en ijs gegeten, erg ongezonde dag dus
Zondag: Zondag hebben we niet echt veel gedaan. Ik heb alleen aan me blog gewerkt.

Foto's:
Maandag:
 Als eerste kwamen we langs het grasland. En daar heb ik een aantal foto's gemaakt.


Zo mooi uitzicht!

I love it!


 Toen kwamen we langs het heideveld.


Toen kwamen we langs het fruithof.

Toen kwamen we langs de hortensiatuin, die helemaal opgegeten was door de slakken.

Toen gingen we naar de voedselarme plas, maar die vogel dacht dus dat er wel voedsel in zwom.

Toen gingen we naar de watertuin.

We kwamen ook nog langs een bloemen weide die volop in de bloei was.

Wel een heel bijzonder boom!

Ook waren er heel veel kikkers.
Zo dichtbij en hij sprong nog niet weg.
 Wat schattig!!

Ook zag ik een hert! Hij had alleen niet zo veel zin om op de foto te gaan.

Toen gingen we door naar de rotstuin.

Donderdag:
Ik ben zelf best geïnteresseerd in oude spullen. Dit is dan ook de tweede keer dat ik naar dit museum ging, maar het blijft leuk om het te zien.
Dit is een klas rond het jaar 1900.

Zaterdag:
 Brownies die ik zaterdag heb gebakken.
Ze zijn nog steeds niet op maar dat zal niet lang zo blijven.
En je raadt zeker niet wat ik als ontbijt heb gegeten vandaag.

Volgende week (2de vakantie week):
Maandag: Maandag ga ik niet veel boeiends doen.
Dinsdag: Dinsdag gaan we een uitstapje maken naar het park. Hier zal ik ook foto's van maken. Daarna gaan we waarschijnlijk nog ff naar me oma toe.
Woensdag: Woensdag gaan we ook niet veel boeiends doen. We willen alleen aan me kamer gaan werken.
Donderdag: Donderdag gaan we een uitstapje naar de dierentuin maken.
Vrijdag: Vrijdag moet de auto voor de APK. En daarna gaan we nog boodschappen doen.
Zaterdag: Zaterdag ga ik weer iets bakken. Ik weet nog niet echt wat. Volgende week maandag (21 juli) kan je hier een artikel over verwachten.
Zondag: Naar me oma.

Planning:
Maandag: Test: Wat voor eter ben jij?
Dinsdag: Niets
Woensdag: DIY: Vakantie plakboek
Donderdag: Niets
Vrijdag: Een artikel over mijn cavia's
Zaterdag: Niets
Zondag: Diary en planning

Dit was het dan weer. Tot volgende week. XXX Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten