woensdag 30 juli 2014

Recensie van een boek #2: The Vampire Diaries ontwaken & de strijd

Hoi,
Vandaag heb ik weer een recensie voor jullie. Deze keer over het boek The Vampire Diaries ontwaken & de strijd. Ik heb dit boek in 5 dagen uitgelezen, kon het echt niet wegleggen. Ook dit boek heb ik bij de bibliotheek geleend. Dat zal bij vrijwel alle boeken zijn. Veel lees plezier!

Informatie over het boek:
Titel: The Vampire Diaries ontwaken & de strijd.
Schrijver: L.J. Smith
Uitgever: Boekerij Young
Jaar van uitgeven: 2010
Aantal pagina's: 351
Thema: Griezelverhaal

Informatie over de schrijver:
Volledige naam: Lisa Jane Smith
Geboren: 31 juli (bijna) in de Verenigde Staten
Bron:  Wikipedia

Korte samenvatting:
Stefan en Damon, twee broers, waren verliefd op hetzelfde meisje. Ze vonden de dood in een zwaardduel, maar daarna ontwaakten ze als vampiers. Nu zijn ze opnieuw allebei verliefd op hetzelfde meisje, deze keer op Elena van Robert E. Lee High School. Elena heeft eigenlijk haar keuze al gemaakt, alleen...... 

Mijn menig:
Ik heb al eerder een boek over vampiers gelezen (Twilight), maar eigenlijk vind ik dit boek wel een beetje leuker. Vind het een heel spannend verhaal. Kon het boek echt niet wegleggen en toen ik het uit had wou ik eigenlijk meteen het tweede deel lezen. Het is dus zeker aan te raden. Vooral als je erg van romantiek en spanning houdt.

Cijfer:
10+ super leuk boek!!

Waar te koop?
Je kan het natuurlijk net als ik bij de bieb halen. Maar je kan het boek natuurlijk ook kopen. Bij Bol.com bijvoorbeeld.

 

Dit was het dan voor deze keer. Ik hoop dit jullie dit een leuk artikel vonden. Laat dat dan ook weten. Tot vrijdag. XXX Saskia   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten