zondag 20 juli 2014

Diary en planning #6

Hoi,
Vandaag heb ik weer een diary en planning voor jullie. Deze keer weer met foto's. Veel lees plezier!

Diary van 14 tot 20 juli!
Maandag: Maandag heb ik bijna de hele dag achter de pc gezeten. Ik ben vooral veel met me blog bezig geweest.
Dinsdag: Dinsdag hebben we weer een uitstapje gedaan. We zijn namelijk naar het bos geweest. Ook hier heb ik weer veel foto's gemaakt. Daarna zijn we nog ff naar me oma geweest.
Woensdag: Woensdag heb ik echt niets gedaan. Ik zou eigenlijk aan me kamer gaan werken, maar daar is niets van gekomen.
Donderdag: Donderdag hebben we een uitstapje naar een dierenpark gemaakt. Ook hier heb ik een aantal foto's gemaakt.
Vrijdag: Eigenlijk heb ik vrijdag al verteld wat ik die dag heb gedaan. 's Ochtends zijn we met de auto naar de APK keuring geweest. Daarna hebben we boodschappen gedaan. Maar er was iets niet dus zijn we naar een andere winkel geweest om dat te halen. Omdat we toch al zo dichtbij me oma waren zijn we daar ook op bezoek geweest.
Zaterdag: Zaterdag heb ik met me moeder samen aan haar blog gewerkt. Ze heeft namelijk vanaf vandaag een blog. Nou eigenlijk heeft haar tuin een blog... Nieuwsgierig geworden? Haar adres is: Het paradijsje van Jane
Zondag:  's Ochtends heb ik iets gebakken (komt maandag een artikel van). En 's middags heb ik niet echt iets boeiends gedaan.

Foto's:
Dinsdag:
We zijn eigenlijk op drie verschillende plekken geweest. Dit is de eerste plek ''een bloemenweide.'' Alleen lijkt het er niet echt op. Nou eigenlijk is dit dan ook de weg waar je er heen moest lopen. Het leek hier wel herfst!

Ook was er op verschillende plekken heel mooi uitzicht over het water.

En toen kwamen we bij de bloemenweide aan.

Nieuwe boom voor mijn bijzondere bomen verzameling.

 Toen gingen we naar een ander stuk bos en daar zagen we heckrunderen. Ze waren echt zo dichtbij dat je ze zo kon aaien. Maar daar had ik (en hij/zij) niet zo veel zin in.

 

















In dit stuk bos stonden nog meer dieren. Als eerste twee paarden die niet echt veel zin hadden om op de foto te gaan.

Ook waren er hele schattige hertjes. Ik wou eigenlijk worteltjes meenemen om ze te voeren maar dat was ik dus vergeten. Dus heb ze maar wat gras gegeven. En dat vonden ze ook heel lekker!

Toen gingen we naar de kinderboerderij. En daar zag ik zo schattig baby konijntje.

 Een nieuwsgierige koe!

Toen gingen ik ook naar de kipjes kijken. Dus ik bukken en door het hek heen kijken (aan de kant dat ik die foto maak staat ook een hek). Gaat die witte kip (vooraan) me pikken.

Ook zagen we een pauw. Maar die had dus ook niet echt veel zin om op de foto te gaan.















Ook waren er veel jonge diertjes. Kipjes, eendjes en geitjes. Super schattig!!

En het varken mocht natuurlijk ook niet ontbreken op een kinderboerderij.

Donderdag:
 
Deze eekhoorntjes vond ik echt zo schattig! Sorry voor me belabberde filmkunsten.

Oké, misschien niet zo schattig als al die jongen diertjes van de kinderboerderij. Maar toch wel een beetje schattig?

En wat is dit nou weer voor beest? Een neusbeer, weer wat geleerd!

En dat zijn dan Oehoes.

 
Dit is dan het dier dan het meeste lawaai maakte!

 En dit is denk ik wel het beest waarvan ik het ergste schrok. Ik wou dus een foto maken, begint die te balken, echt keihard! Schrok echt heel erg en liet bijna de fotocamera uit me handen vallen.

Zondag:
 Zondag heb ik een cake gebakken. Ik heb hem nog niet in de oven gedaan (daar was geen tijd meer voor), maar dat ga ik straks doen. Maandag kunnen jullie hier een artikel over verwachten.

Volgende week (3de vakantie week):
Maandag: Maandag ga ik bij me oom in Duitsland op bezoek, hij is namelijk jarig.
Dinsdag: Niets boeiends!
Woensdag: Naar het strand en 's avonds een vuuretentje!!!!!!!
Donderdag: Met me oma naar het ziekenhuis en boodschappen doen.
Vrijdag: Naar het zwembad.
Zaterdag: Uitslapen!!
Zondag: Niets

Planning:
Maandag: Cake recept
Dinsdag: Artikel over cavia´s
Woensdag: Recensie van het boek: Kruistocht in spijkerbroek
Donderdag: Niets
Vrijdag: Artikel over een vuuretentje
Zaterdag: Niets
Zondag: Diary en planning

Dit was het dan weer voor deze keer. Vinden jullie het nu leuker nu ik foto´s toevoeg of vinden jullie het niet echt nodig? Tot morgen. XXX Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten