zondag 27 juli 2014

Diary en planning #7

Hoi,
Vandaag heb ik weer een diary en planning. Deze week zonder foto´s. Heb niet echt iets gedaan waar ik foto´s bij heb kunnen maken. Veel lees plezier!

Diary van 21 tot 27 juli!
Maandag: Maandag heb ik me oom in Duitsland bezocht. Heb in totaal 4 uur in de auto gezeten. Maar het was wel heel gezellig! En ´s avonds hebben we pizza gegeten.
Dinsdag: Dinsdag hebben we (eindelijk) aan me kamer gewerkt. Voor de rest niet echt veel gedaan.
Woensdag: Woensdag hebben we weer een uitstapje gedaan. We zijn namelijk naar het strand geweest. Hier heb ik wat foto´s gemaakt, maar die staan op mijn fotocamera die thuis ligt. Misschien voeg ik die later nog toe (als ik er aan denk). Toen we terug kwamen van het strand hebben we een vuuretentje gedaan, maar daar hebben jullie natuurlijk al een artikel van gezien.
Donderdag: Donderdag zijn we met me oma naar het ziekenhuis geweest. En de rest van de dag heb ik in mijn bed gelegen. LOL!
Vrijdag: Vrijdag zouden we eigenlijk naar het zwembad gaan, maar omdat het regende is dat niet doorgegaan. We hebben wel nog ff boodschappen gedaan.
Zaterdag: Zaterdag heb ik ook aan me kamer gewerkt. En natuurlijk weer heel lang in bed gelegen.
Zondag: Zondag ben ik naar me oma gegaan. En de rest van de dag aan me blog gewerkt.

Volgende week:
Maandag: Shoppen 
Dinsdag: Aan me kamer werken
Woensdag: Een oud kasteel bezoeken
Donderdag: Boodschappen doen
Vrijdag: Naar het zwembad
Zaterdag: Naar me oma
Zondag: Niets

Planning:
Maandag: Outfit of the day: Vakantie kleding
Dinsdag: Niets
Woensdag: Recensie van het boek: the vampire diaries ontwaken & de strijd
Donderdag: Niets
Vrijdag: Artikel over paardrijden
Zaterdag: Niets
Zondag: Diary en planning


Dit was het dan weer voor vandaag. Tot morgen. XXX Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten